Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Himyar schreef:Lukt knippen met een schaar? Ze is een lapje en de dierenartsen zeggen dat die temperamentvol zijn en dat gaat voor haar zeker op. Dus ik ben wel een beetje bang dat knippen een flinke worsteling gaat veroorzaken. Ik kan nergens het vitamine b gehalte in het voer van Prins vinden.
Jammer dat de da niet heeft geïnformeerd of ze aan nachtelijk brullen deed. Ik wist toen nog niet van de link.
Ze slaapt zo enorm vast. Je kan haar aaien tijdens haar slaap en dan wordt ze niet wakker.
Himyar schreef:Ik ben wel bang dat straks de dierenartsen de deuren moeten sluiten en er niet meer aan medicijnen te raken zal zijn. Iemand enig idee wat er met de medische zorg voor dieren gebeurt tijdens een lockdown?
Himyar schreef:Een probleem is mijn partner die constant negatief doet over de kat en over wat ik doe voor de kat. Overal commentaar op, maar zelfs nergens een vinger naar uitsteken. We kunnen haar niet altijd als een baby blijven behandelen, ze is zo sloom, ik moet haar niet in de badkamer doen 's nachts, ze gaat toch niet de trap op. Ik moet geen eten of drinken naar haar toe brengen op de (venster)bank. Dit is al begonnen toen haar nierproblemen begonnen en was ook het geval beide keren toen ze een abces had. Ik heb steeds weer het idee dat hij vindt dat ze maar een spuitje moet hebben, maar dan zegt hij van niet. Het lijkt wel of hij vindt dat de aandacht voor de kat ten koste van hem gaat.
Wanneer ik hem er op aanspreek, heeft hij steeds van die stomme verklaringen.