KimD schreef:Er is geen maximum aan een gebied, ik mag het losloopgebied betreden met 1 hond, maar ook met 20 honden. De honden hebben ook alle recht om los te lopen en te doen wat ze willen. Dat jij daar problemen mee hebt, is jouw probleem, niet dat van mij, of in bovenstaand geval dat van de HUS.
Waar jij loopt misschien, maar door alle overlast van HUSsen zijn er zeker wel gebieden met een maximum aantal honden per persoon
. En dan maakt het niet uit of ze allemaal van jezelf zijn of niet, je wordt gewoon beboet omdat je meer dan het toegestane aantal honden bij je hebt.
de belastingdienst is vast ook blij met je extra inkomsten.
En op een aantal plekken mogen ze niet meer komen.
Want veel te veel overlast. Een bedrijf heeft het zelfs voor elkaar gekregen tot drie keer toe mijn witte herder te laten aanvallen tot in mijn auto aan toe. Kon twee hondenvan hem lostrekken. Deze was ook regelmatig honden kwijt
en op andere plekken ook teveel belaagd door te grote groepen zonder controle.
was dus eenmalig daar.
zullen geen 10 tallen kilometers zijn maar nu ben ik ook rustig uur/1,5 uur en bij mooi droog weer langer in het bos. Waarin ze hun eigen tempo kunnen bepalen. En kom ik terug met uitgewoonde tevreden honden.