capopjekop schreef:Wat moeilijk om je maatje met pijn te zien. Wil je arts geen foto's maken? Anders zou ik overwegen een second opinion te nemen.
Maar mss dat dat bij kleintjes lastiger te zien is maar bij die van ons was het wel duidelijk aan de hand van voelen en de foto's. Maar die gebruikte haar poot helemaal niet meer
Vanmorgen geweest en gelukkig kon de dierenarts zonder pijnstillers ook heel duidelijk zien dat het niet goed zat, ook zat er nu vocht in de knie. Foto's hebben geen toegevoegde waarde in dit geval. Mogelijk was bij jouw hond de kruisband volledig afgescheurd, dit kun je o.a. door een schuifladetest heel goed aantonen. In mijn geval ging het vorige keer en ik denk nu ook weer om een gedeeltelijke scheur, dat is veel lastiger aan te tonen en eigenlijk weet je dat pas echt zeker als je hem open maakt. Maar hij staat gepland! Volgende week dinsdag gaat hij voor een TTA operatie (tenzij er bij openmaken iets anders blijkt uiteraard). Mijn dierenarts was verbaasd omdat hij het niet vaak meemaakt bij kleine hondjes dat beide kruisbanden gaan. Maar ik heb een heel explosief hondje, die graag rent draait achter de bal aan en ook als er voorbijgangers zijn van 0 naar 100 in 1 seconde zeg maar, dus ik denk dat hij ze gewoon versleten heeft. Blij dat het nu duidelijk is en hij ingepland staat!