Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kiwiwitje schreef:LukieBradley schreef:Het zou zomaar kunnen idd, wij hadden ook boerderij katten bij de boer.
Tam buitenshuis en heel selectief tam maar deden ook buiten hun behoeftes dus niet zindelijk.
Onderling wisselden de katten ook wel eens van huis als ze ruzie hadden en verjaagd werden![]()
Ik stond altijd klaar met eten![]()
Mijn pleegkittens krijgen als bakvulling altijd houten korrels mee en mijn eigen katten hebben dat fijne klomp vormende grit.
Alles loopt door elkaar en ze hebben het liefste fijn grit als ze kunnen kiezen. Die hout dingen vind ik nog stinken ook
Ik vind die van peewee ook stinken. Maar ik heb ze van de cranenbroek (die overigens 2 euro duurder geworden zijn in een jaar.. ) en die ruik ik bijna niet..
kiwiwitje schreef:Als ze het zand gebruikt helpt het vaak al om die drollen in de peewee te leggen en evt wat zand met plas onderin.
TamaraFloor schreef:Heb je ook al gewone simpele grit gebruikt? Geen korrels en zand en zo?
Waar bloedde ze dan? Arm beest!
Het komt vast goed met de andere katten! Als ik die foto zie!
Romy1234 schreef:TamaraFloor schreef:Heb je ook al gewone simpele grit gebruikt? Geen korrels en zand en zo?
Waar bloedde ze dan? Arm beest!
Het komt vast goed met de andere katten! Als ik die foto zie!
Nee want ik ben afgelopen dagen vooral aan het werk geweest dus nog helemaal niks kunnen halen, wou het maandag even doen, maar is nogal rottige situatie aangezien wij maandag tm vrijdag paar dagen weg zijn.
Ook nog geen idee hoe ik dit allemaal ga doen met haar in die dagen, mijn schoonouders zijn er 2x per dag om de dieren eten te doen etc.
Ze bloedde bij haar bil, sneaker heeft haar een mep verkocht met nagel en is daarbij (denk ik) blijven hangen. Net dat ik keek was de wond groter want ze heeft er aan zitten likken, dus gaat lekker hier