Heel veel sterkte topicstarter. Je hebt er alles aan gedaan en nu reageer je als haar baasje in de meest positieve zin. Een baasje die niet in haar eigen belang denkt maar in dat van haar allerliefste liefste en verantwoording neemt door haar in liefde te laten gaan als het niet meer kan.... Chapeau en nogmaals heel veel sterkte.
Je beestje is op.. Verschrikkelijk langs ene kant om je beestje zo te zien liggen, maar langs andere kant breek je gwn, om hem te verliezen... Dikke knuff geniet maar nog wat om hem bij jou te hbbn. Ik hoop op een wonder voor je!
Gadverdamme wat een naar einde! Virtual hug van mij! Heb hetzelfde meegemaakt met mijn kat een paar weken terug en heb vanonder mijn meeleessteen heel hard geduimd dat het oor jouw hondje op te lossen zou zijn. Gelukkig mogen wij beslissen en een einde maken aan lijden.
Ze is gelukkig geweest bij jou, en dat is wat telt! Jullie hebben kneiterhard je best gedaan, sterkte!
Oscar
Forumcoördinator
Geplaatst: 16-10-19 18:31
Wat ontzettend verdrietig. Aan jullie inzet zal het niet gelegen hebben, zo te lezen hebben jullie alles gedaan om haar te redden. Heel veel sterkte voor de komende tijd