Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anna79 schreef:Veel konijnen drinken maar heel weinig dus daar zou ik me niet druk over maken. Je kunt af en toe de huidplooi checken. Als deze rechtop blijft staan is ze uitgedroogd.
anjali schreef:Anna79 schreef:Veel konijnen drinken maar heel weinig dus daar zou ik me niet druk over maken. Je kunt af en toe de huidplooi checken. Als deze rechtop blijft staan is ze uitgedroogd.
Misschien drinken ze weinig als ze veel sappig voer eten.Maar als er ook slecht gegeten wordt,kan er toch te weinig vocht binnenkomen.Er zijn zelfs mensen die konijnen geen water aanbieden omdat ze denken dat konijnen niet drinken! Maar konijnen drinken wel degelijk. De mijne maakten goed gebruik van hun drinkbakjes.
sterregoud schreef:Hoe is het nu met je konijn ?
Ik ben bang dat die minie gaatjes weleens van een kat kunnen zijn. Dat ziet er aan de buitenkant heel onschuldig uit, maar die dunne, lange tanden komen diep, en brengen dan bacteriën binnen in het lijfje. Had ze anti-biotica gekregen ? En zo ja, voor hoe lang ?
suusje26 schreef:In overleg met de DA toch besloten om haar te euthanaseren. Ze kon nog steeds niet zonder de dwangvoeding, en bleef haar kop stijf houden.
Nu op zoek naar een oplossing voor het andere konijn.
Bedankt voor het meedenken allemaal.