Wij wonen in een tussenwoning in een rustig doodlopend dorp. En hebben een aardige verzameling. We hebben 2 honden, 6 katten, 3 cavia's, 25 vogels en 1 drachtige merrie op een pensionstal.
We willen wel gaan kijken om ruimer te gaan wonen, maar daar zal nog wel wat tijd overheen gaan.
2 onder 1 kap met meer dan genoeg ruimte voor zooi: 2 schildpadden en 2 baardagamen gestapeld, een aquarium en een zwik voedseldieren. Kan imho prima een kat bij, maar dat doen we wijselijk maar niet, niet aardig als je beiden voltijds werkt.
Wij wonen in een vrijstaand huis met redelijk grote tuin, ±30 are met aangrenzend de (huur)weides, we hebben Twee honden en twee katten, dat is voldoende. Ons paardje loopt met een paard samen.
Wij wonen in een vrijstaand huis tussen de weilanden (dichtste buren op zo'n 300 meter). Wij hebben (aan huis) - 3 paarden - 2 pony's - 2 honden (Cane Corso en Cane Corso x Munsterlander) - 2 alpaca's - 3 katten - 2 kippen - 1 vijver met ca. 17 koi - 1 zoetwateraquarium met discussen, doktersvisjes, kardinaalstetra's, dwerg- en clownbotia's, ancystrussen
2 katten en 3 aquariums, 1 van 30 liter, 1 van 50 en 1 van 840 liter. En sinds dinsdag weer een paard in pension stalling.
NorwayFjord
Geplaatst: 12-09-19 08:10
Ik woon in een appartement en ik heb 2 katten, over 2 weken komt er nog 1 bij. Ik heb ook nog een konijn maar die is bij mijn moeder gebleven toen ik op mezelf ging, daar heeft ze een lekker ruim plekje in de tuin.