Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jesito schreef:Als een mens het aan het hart heeft dan wordt die meteen geholpen en een hond moet maar wachten. Vind dit zo niet kunnen, zeker gezien de hond echt niet comfertabel is.
En als je dan in een weekend geholpen wil worden moet je flink lappen.
Dat is zo niet meer van deze tijd.
Ts, je bent nog niet goed geholpen maar die rekening die presenteren ze wel.
Geen verwijt naar jouw jij kunt er niks aan doen.
Sla vandaag met de vuist op tafel, je hond moet vandaag verder onderzocht worden, dit kan zo niet wachten.
Heel veel sterkte.
jesito schreef:En als je dan in een weekend geholpen wil worden moet je flink lappen.
XxLMMxX schreef:Ik stuur straks een wat langer bericht.
Maar ik wilde even delen dat ze 2 keer heeft overgegeven vannacht.
En daarna 2 keer gepoept.
Sindsdien is ze een stuk rustiger.
En haar benauwdheid is niet volledig weg maar wel minder.
Ze is nog niet vrolijk en blij, wel al wat minder beroerd.
Gelukkig pff...
Ik heb de hele nacht naast haar gelegen en over haar buikje geaaid.
jesito schreef:Als een mens het aan het hart heeft dan wordt die meteen geholpen en een hond moet maar wachten. Vind dit zo niet kunnen, zeker gezien de hond echt niet comfertabel is.
Sla vandaag met de vuist op tafel, je hond moet vandaag verder onderzocht worden, dit kan zo niet wachten.
Heel veel sterkte.
imaudy schreef:jesito schreef:Als een mens het aan het hart heeft dan wordt die meteen geholpen en een hond moet maar wachten. Vind dit zo niet kunnen, zeker gezien de hond echt niet comfertabel is.
Heel veel sterkte.
Ik woon in een regio waar je niet alleen in het weekend heel veel moet betalen maar waarbij je ook nog eens een heel eind moet rijden naar zo'n grote spoedkliniek. Bijna alle klinieken in de buurt zijn daarbij aangesloten. Ik vind het idd zo niet van onze tijd.
TS, hoop dat je snel weet wat er met je hondje aan de hand is.
Yipee schreef:Over het algemeen lopen daar niet de meest ervaren dierenartsen rond. Hoorde dat iemand 220 euro zou moeten betalen voor het inslapen van een cavia... het is niet de plek voor deze discussie..imaudy schreef:
Ik woon in een regio waar je niet alleen in het weekend heel veel moet betalen maar waarbij je ook nog eens een heel eind moet rijden naar zo'n grote spoedkliniek. Bijna alle klinieken in de buurt zijn daarbij aangesloten. Ik vind het idd zo niet van onze tijd.
TS, hoop dat je snel weet wat er met je hondje aan de hand is.
Met het tekort aan dierenartsen tegenwoordih, de hoge werkdruk en hoog burn-out percentage snap ik het wel dat er steeds meer met spoedklinieken wordt gewerkt. Garandeerd ook betere en kwalitatief hogere zorg. Jij verwacht toch ook niet van je huisarts dat die hartecho's gaat doen of je blinde darm verwijdert? Of ben ik nou gek?
TS gaat het al beter met je hondje? Of ben je nog weer naar de dierenarts geweest vandaag?