Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Selka schreef:Waar schrijf ik dat het niet mag vevina?
Nogmaals ik verbied niemand iets. Ook zal het mij persoonlijk een worst zijn waar iemand zijn hond mee naartoe neemt. Vooral een stoere grote hond kan ik waarderen en kom ik je misschien nog wel lastig vallen met een praatje
Maar, zoals ik al eerder schreef, begrijp IK de behoefte niet om zo'n dier overal mee naartoe te nemen.
purny schreef:Mijn hond bleef gewoon thuis. Ging nergens mee naar toe. Maar dat is ook al een hele lange tijd geleden.
Maar ik lees dat honden de Mac in mogen? Het is volgens mij niet eens toegestaan.
Honden zijn al helemaal niet toegestaan in de supermarkt. Behalve hulphonden volgens mij.
Dus ik snapte het hele punt ook niet waarom mensen perse hun hond mee namen de winkel in
Amandavd schreef:Ik zal nu wel half bokt over mij heen krijgen maar ik word doodziek van die lui die hun hond maar over mee naar toe moeten nemen. Ik ben dol op mijn hond echt waar, maar die gaat alleen mee naar een dierenwinkel en tuincentrum als we daar al heen gaan. Verder nergens heen. Dat gesleep met die beesten altijd. In supermarkten of winkels vind ik honden echt not done. Zeker omdat er ook mensen komen die bang zijn voor honden of er flink allergisch voor zijn.
Amandavd schreef:Ik zal nu wel half bokt over mij heen krijgen maar ik word doodziek van die lui die hun hond maar over mee naar toe moeten nemen. Ik ben dol op mijn hond echt waar, maar die gaat alleen mee naar een dierenwinkel en tuincentrum als we daar al heen gaan. Verder nergens heen. Dat gesleep met die beesten altijd. In supermarkten of winkels vind ik honden echt not done. Zeker omdat er ook mensen komen die bang zijn voor honden of er flink allergisch voor zijn.
_Nero schreef:Denk dat ik in een andere regio woon dan jullie, en daarbij is er niemand die mijn hond met hem mee krijgt
ElviraKelan schreef:Amandavd schreef:Ik zal nu wel half bokt over mij heen krijgen maar ik word doodziek van die lui die hun hond maar over mee naar toe moeten nemen. Ik ben dol op mijn hond echt waar, maar die gaat alleen mee naar een dierenwinkel en tuincentrum als we daar al heen gaan. Verder nergens heen. Dat gesleep met die beesten altijd. In supermarkten of winkels vind ik honden echt not done. Zeker omdat er ook mensen komen die bang zijn voor honden of er flink allergisch voor zijn.
Nee hoor ook mij krijg je niet over je heen.
Ik heb voor twintig jaar geleden, toen nog een caissière bij een supermarkt, een klant over mij heen gekregen omdat ik ze aansprak op het feit dat ze hun hondje mee hadden genomen de winkel in. Het was een klein hondje, zat in een tas, kon niet alleen blijven etc. Hygiëneregels zijn hygiëneregels en een hond is een hond. Ben ik snel klaar mee.
KarmaChansy schreef:_Nero schreef:Denk dat ik in een andere regio woon dan jullie, en daarbij is er niemand die mijn hond met hem mee krijgt
Denk het ook, maar hier was zelfs door de politie gewaarschuwd dat er een wit busje rondreed, een man vraagt of hij mag aaien klikt de lijn af. Tweede man komt aanrennen en neemt de hond mee in het busje.
Maar ja das off topic