Animal Event 2019

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KimD

Re: Animal Event 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 20:42

Kijk nou! <3
Afbeelding

Die stand staat er inderdaad weer!

Vond dit jaar de indeling echt waardeloos, zat geen logica in. :n We zijn dus een paar keer rondgelopen en hopen alles gezien te hebben. :+

Ook weinig demo's en workshops zo door de dag, ook erg jammer.

Het wordt echt ieder jaar minder, steeds minder stands waar je iets kunt kopen en steeds meer info stands. Het zal over enkele jaren niet meer de moeite zijn om ervoor te betalen denk ik.

bcd94

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 20:59

KimD schreef:
Kijk nou! <3
[ [url=m/PMMMgx.jpg]Afbeelding[/url] ]

Vond dit jaar de indeling echt waardeloos, zat geen logica in. :n We zijn dus een paar keer rondgelopen en hopen alles gezien te hebben. :+

Het wordt echt ieder jaar minder, steeds minder stands waar je iets kunt kopen en steeds meer info stands. Het zal over enkele jaren niet meer de moeite zijn om ervoor te betalen denk ik.

Superleuk!
Hoe vond je hond het?
Ik ga morgen en wil eigenlijk ook gaan kanoën, ben alleen bang om om te slaan omdat de hond eruit springt oid. Als het nou warm weer is is dat niet zo erg maar nu brrr

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 21:01

KimD schreef:
Kijk nou! <3

Er waren toch best wat workshops.
Alleen moet je voor de meeste van te voren opgave via de site
Is dat ik de survival had anders had ik zo een dag kunnen vullen alleen daaraan xD

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 21:13

AfricanLady schreef:
KimD schreef:
Kijk nou! <3

Er waren toch best wat workshops.
Alleen moet je voor de meeste van te voren opgave via de site
Is dat ik de survival had anders had ik zo een dag kunnen vullen alleen daaraan xD

Sorry, verkeerd verwoord. Er was weinig te zien aan workshops en demo's zo door de dag.

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-19 21:24

AfricanLady schreef:
Mijn dagje animal event
Echt super gave dag gehad !!
Ondanks 480 km gereden was het dit zeker waard.
Het was allemaal zeer goed geregeld.
Zo trots op Leslie.
07:00 in de auto en we waren er rond 09:20
We zijn 10:00 begonnen met een workshop canicrossen van rundog
Erna naar het losloopgebied geweest waar Leslie even lekker kon spelen.
Om 13:30 gestart met de dogsurvival.
We waren 14:11 binnen dus echt super snel !
Ik zag het meest op tegen het water waar we doorheen moesten, maar het zonnetje was erbij en ik had het erg warm dus het was wel welkom.
Ookal was het water erg koud xD
Bij een gedeelte stond ik tot mijn oksel in het water dus dat was wel even schrikken haha, Leslie heb ik wel hierdoor goed kunnen ondersteunen bij het zwemmen en ze zwom nu horizontaal ipv verticaal haha.
Toen naar het suppen gegaan.
Dit vond ze best spannend maar heeft ze ook goed gedaan.
Daarna naar het de racebaan gegaan, hier moesten honden achter een knuffeltje aan rennen en Leslie vond dat zo leuk! Ze was in 7 seconden de mini baan rond.
Vervolgens wat rondgelopen en goodiebags verzameld.
Een dagje weg en gelijk heel wat binnen.
Zeer geslaagde dag en volgend jaar zeker weer!
[ [url=m/bSYAgM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/shjQkq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/u1Zwo6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PsJJbc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/FBK3R2.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7V2rtq.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb jullie gespot!

Deed ook mee aan de canicross om 10:00 met die kleine zwart witte Duitse Staande met oranje tuigje.

Ook op het losloopgebied hebben onze honden even contact gehad.
Jammer dat ik daar nu pas achter kom.

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 21:45

mvdende schreef:
AfricanLady schreef:
Mijn dagje animal event
Echt super gave dag gehad !!
Ondanks 480 km gereden was het dit zeker waard.
Het was allemaal zeer goed geregeld.
Zo trots op Leslie.
07:00 in de auto en we waren er rond 09:20
We zijn 10:00 begonnen met een workshop canicrossen van rundog
Erna naar het losloopgebied geweest waar Leslie even lekker kon spelen.
Om 13:30 gestart met de dogsurvival.
We waren 14:11 binnen dus echt super snel !
Ik zag het meest op tegen het water waar we doorheen moesten, maar het zonnetje was erbij en ik had het erg warm dus het was wel welkom.
Ookal was het water erg koud xD
Bij een gedeelte stond ik tot mijn oksel in het water dus dat was wel even schrikken haha, Leslie heb ik wel hierdoor goed kunnen ondersteunen bij het zwemmen en ze zwom nu horizontaal ipv verticaal haha.
Toen naar het suppen gegaan.
Dit vond ze best spannend maar heeft ze ook goed gedaan.
Daarna naar het de racebaan gegaan, hier moesten honden achter een knuffeltje aan rennen en Leslie vond dat zo leuk! Ze was in 7 seconden de mini baan rond.
Vervolgens wat rondgelopen en goodiebags verzameld.
Een dagje weg en gelijk heel wat binnen.
Zeer geslaagde dag en volgend jaar zeker weer!
[ [url=m/bSYAgM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/shjQkq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/u1Zwo6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PsJJbc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/FBK3R2.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7V2rtq.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb jullie gespot!

Deed ook mee aan de canicross om 10:00 met die kleine zwart witte Duitse Staande met oranje tuigje.

Ook op het losloopgebied hebben onze honden even contact gehad.
Jammer dat ik daar nu pas achter kom.

Ah dat is idd jammer
Heb jullie vlug voorbij zien komen bij de canicross

TheJokerr

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 21:49

<3
Afbeelding

Ik deel inderdaad de mening van de stands, of het over een paar jaar nog de moeite is om te gaan voor de goodies/spullen betwijfel ik.

Vond de workshop hoopers wel enorm leuk, hebben nog staan kijken om te gaan suppen, maar gezien het koude weer voor ons niet gedaan := pakken we thuis wel op met ons eigen board!

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 21:59

TheJokerr schreef:
<3
[ [url=m/th7Z2L.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik deel inderdaad de mening van de stands, of het over een paar jaar nog de moeite is om te gaan voor de goodies/spullen betwijfel ik.

Vond de workshop hoopers wel enorm leuk, hebben nog staan kijken om te gaan suppen, maar gezien het koude weer voor ons niet gedaan := pakken we thuis wel op met ons eigen board!

Och! Met deze hond hebben die van ons nog een heel moment gespeeld. Die van mij was zeer enthousiast en speels terwijl ze dat normaal niet zó uitbundig is.

TheJokerr

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 22:03

KimD schreef:
Och! Met deze hond hebben die van ons nog een heel moment gespeeld. Die van mij was zeer enthousiast en speels terwijl ze dat normaal niet zó uitbundig is.

Hihi, hoor wel vaker dat Eve honden echt meeneemt in haar energie! Ze was echt onder de indruk van alles maar op het losloopgebied was ze echt in haar element!

Lisanne_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 22:24

Ik ben vandaag geweest, het weer viel ons alles mee :) vond het soms wat ingewikkeld dat je naar sommige ruimtes niet kon door steken bijvoorbeeld van het park naar het strand dan moest je elke keer de promenade op en neer.
En errug veel voer stands vergeleken verkoopstands, natuurlijk wil ieder voermerk zichzelf laten zien maar als je tevreden bent met je huidig voer en toch elke paar meter weer hetzelfde verhaal van een ander merk krijgt te horen...
Vond het ook zeer weinig kwa konijnen en knagers. Ik ben 2 of 3 jaar geleden geweest en toen gingen we door een binnengebouw met veel over knagers en zelfs een stuk met reptielen.

Ik wil niet miepen maar t gewoon even vertellen, we hebben zeker een leuke dag gehad hoor! :j

De kat is ook helemaal blij, hij heeft weer snoepjes en lekkers voor het komende jaar :')
Afbeelding

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 15:03

Ik deel de meningen vanaf nu met de meeste 8)7
Viel mij wel erg tegen :)
Ik heb 2 cavias gezien :')
Maar idd 2 jaar geleden was in het begin een hele hal en nu niet. Nu stonden de mensen buiten te verrotten van de kou en hadden ze dieren niet meegenomen (reptielen kraam is een vriend van me :) ) vanwege de kou. Dat is zo ontzettend jammer.
Steeds meer voer en reclame stands en dat snap ik ook wel maar leuke kraampjes zijn in ieder geval een stuk minder

rhett99

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 17:02

Ik heb na onze demo ook een snel rondje gelopen en vond het ook tegen vallen. Was op zoek naar een leren halsband voor de hond en kon niks vinden. Alleen maar van die touw lijnen. Heb een kraam gezien met paarden halster. Kan ook zijn dat ik iets gemist heb.
Wel echt weer een super leuke demo gehad, ondanks dat de bak eigenlijk te klein was. Maar ging al beter dan vrijdag.

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 18:47

vandaag voor het eerst geweest samen met onze hond Kelly.
Was voor haar een fantastische dag!
Bij binnenkomst meteen catch me if you can gedaan: 9 seconden.
Verder alle standjes bekeken, overal kon ze wel iets proeven.
Lekker op het losloopstrand gespeeld met andere honden.
Leuk dagje uit, maar nu ik het eenmaal gezien heb, geloof ik het wel, was meteen de laatste keer :D :D

eponine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 19:19

Wij gaan eigenlijk ieder jaar wel, maar qua stands wordt het elk jaar minder..echte beursaanbiedingen zijn er ook niet meer.. natuurlijk de bumper demo gezien, maar verder.. naja, we gaan altijd met vrienden dus. Maken er een leuk dagje uit van!

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 20:21

Was weer gewoon fantastisch! Niets koud gehad, erg fijn weer eigenlijk en veel met korting kunnen kopen en enorme berg gekregen. Volgend jaar gaat de bolderkar wel mee. Gewoon geweldig genoten

Boemklatsch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 20:32

Wij vonden het eigenlijk ook erg leuk! Lekker rond gestruind, bij de demo van Dutch Cell Dogs gekeken en daar een trui en sokken van gescoord. Bijzonder initiatief vind ik dat!
Verder bij de behendigheid en hoopers staan kijken. Alle gratis spullen zijn aan ons voorbij gegaan, doen wij toch niks mee. :o

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 21:20

Boemklatsch schreef:
Wij vonden het eigenlijk ook erg leuk! Lekker rond gestruind, bij de demo van Dutch Cell Dogs gekeken en daar een trui en sokken van gescoord. Bijzonder initiatief vind ik dat!
Verder bij de behendigheid en hoopers staan kijken. Alle gratis spullen zijn aan ons voorbij gegaan, doen wij toch niks mee. :o

DCD steun ik al jaren, zo'n goed doel! Heb al een paar keer persoonlijk contact met ze gehad. :j

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 21:24

Boemklatsch schreef:

Gebruik het hier om tijdens wandelen te belonen. Erg fijn al die samples daar voor. Meestal doe ik er ongeveer een jaar mee haha

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 23:34

Nog wat kiekjes

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 23:57

En van het suppen.
Jammer dat ik met zon altijd rare kop trek xD
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 07:57

oh wat leuk, plezier voor baas en hond!!

bcd94

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 08:18

Wij hebben gisteren een hele leuke dag gehad.
Sommige demo s vond ik wel wat tegen vallen.
De slipjacht vond ik erg leuk gedaan.
Verder hebben wij best wel wat proefzakjes hondenvoer wat wel fijn is want wij zijn voor onze kieskeurige eter opzoek naar ander voer, kunnen we rustig kijken wat ie het beste eet.

De catch me of you can was helaas smiddags kapot.
Om 10 uur was het er best druk dus we dachten we gaan later wel terug.

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 08:58

Ik was bij de buren aan het werk en mocht een rondje bussen met animal event gasten. Tussendoor ook even een kwartiertje de tijd gehad om het event terrein op te lopen en heb echt genoten van alle soorten honden, heel leuk. Verder dus niet echt iets kunnen zien omdat de volgende groep al klaar stond.

Atalja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 09:02

Ik ben vrijdag geweest, zat in het dierenwelzijnsteam. Wat ik gezien heb van het evenement vond ik leuk. Volgend jaar weer als bezoeker en inslaan voor de hondjes :')

mvdbijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 10:54

Wij hebben 3 leuke dagen gehad.
De paardjes lieten zich lekker knuffelen en waren ontzettend braaf.

Ik heb gister mijn hondje mee gehad, leuke dingen met hem kunnen doen en ik vond daarin het aanbod leuker dan vorig jaar. Ook veel leuke dingen gekocht en meekregen. De Welkoop goodiebag zaten ook leuke en lekkere dingen in!

Wat ik wel bijzonder vind is dat mensen hun hond nog over de stro balen lieten klimmen zowat bij de paarden in de stand. Nee hij doet niks maar alsnog was het 2 keer hap.. Ow dat doet ie anders nooit :+ Nee maar dit is een spannende dag voor ze en het kan altijd.. Spreek ik iemand aan op wil je je hond even terug nemen, krijg je een grote mond :')