Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
CalipsoLover schreef:Bon, zaterdag staat er een bezoekje gepland met een grote kanshebber.
Waarom zijn jullie nu eigenlijk voor een raskat gegaan en niet voor adoptie? Mijn vorige katten zijn dus allemaal adoptie geweest, ik wil nu gewoon voor een raskat gaan omdat het uiterlijk mij aanspreekt maar ook de specifieke karakterstrekken. Echter zijn mijn zus en schoonbroer hier kritish over en vinden niet dat ik zoveel geld moet uitgeven aan een kat, het geld heb ik dus dat is geen probleem, maar zij vinden mij nu hypocriet omdat ik enorm veel met natuur en dieren doe en nu plots een kat wil kopen ipv adopteren...

het bezoekje is geslaagd! Beide ouders kunnen bezichtigen, fijne mensen met hun hart op de juiste plek, alle documenten en gezondheidstesten kunnen bekijken... Dus er was eigenlijk niets dat mij tegen hield! Dan was het nog kiezen want er waren er nog twee over van een nestje van 4, wat echt even heel moeilijk was, maar mijn moeder was helemaal weg van de kleinste dus dan is het die geworden. Ze zijn nu een dikke 9 weken dus we moeten nog heel eventjes wachten uiteraard. Maandag komt de dierenarts voor nog een vaccinatie en dan moet ze er nog eentje krijgen en gechipt worden, heb haar paspoortje ook kunnen in kijken. Ze hebben geen stamboek, wat voor mij dus ook geen must was zoals gezegd! Maar ik ben alvast echt super blij en helemaal verliefd op mijn bolletje geluk

de moeder is blauw en de vader is bruin. Haar kleur gaat sowieso nog wel wat veranderen, op de bovenste foto ziet ze er ook heel donker uit met een blauwe schijn. Ben benieuwd wat het gaat worden! Ik hou jullie sowieso op de hoogte
30 maart zou ze 12 weken zijn dus mogen we haar in principe gaan halen, maar als we haar nog wat langer wouden laten blijven was dat geen probleem. 
Laureas schreef:Proficiat! Lief kitten!
Is het een Brits korthaar? Blauw x chocolate? Kan je daar zo een kleur uit krijgen? Want ze lijkt me geen verdunde kleur, ze is eerder zwart toch?
heb de beide ouders gezien. Het licht bedriegt ook wel wat, want ze is helemaal niet zwart
Ze heeft ook een volledig blauwe zus

intussen ook een krabpaal in huis gehaald en de zijn eventueel nog aan het kijken voor een betere kattenbak met een betere verluchting. Als jullie tips of aanraders hebben mag dat zeker! 
Ze hebben mij juist gebeld, ze heeft een cherry eye. Het is dus eigenlijk een beetje aan ons of we haar dus nog nemen of niet, als we besluiten haar nog te nemen dan zullen zij de operatie en de nabehandeling volledig betalen. Maar van de prijs gaat er niets af; ze kost 600 euro.