Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ik wil rooooooooooood
.
maratjesammy schreef:Ik heb de eerste 2 nachten erbij geslapen. Maar meer omdat ik bang was dat er 1 in de verdrukking zou komen.
) de eerste weken ook bij. Op een bepaald moment werd ik wakker van een geluid, stroompanne ! IR lamp uit, maar ook de CV ketel deed uiteraard niets meer. Dan maar de houtkachel aangemaakt en de hele familie naar daar verhuisd. Sclimpre schreef:maratjesammy schreef:Ik heb de eerste 2 nachten erbij geslapen. Maar meer omdat ik bang was dat er 1 in de verdrukking zou komen.
Heb je een soort alarm voor eventuele stroompanne? Toen onze hond pups had sliep ik er (opbevel van de eigenaar van de dekreu) de eerste weken ook bij. Op een bepaald moment werd ik wakker van een geluid, stroompanne ! IR lamp uit, maar ook de CV ketel deed uiteraard niets meer. Dan maar de houtkachel aangemaakt en de hele familie naar daar verhuisd.

er willen al zoveel vrienden en familie langskomen. Dat ik er straks al een hele weekplanning aan heb

Belle_boef: pas je wel op. Eens een Berner sennen, altijd een Berner sennen. Je bent zo snel verliefd op dit ras!Citaat:.