tengeltje11 schreef:Het mag ook allemaal geen geld kosten,maar je gaat je poes laten testen voor 250 euro?
Volgens mij is geen enkele htk kater getest,dus jouw poes testen is zinloos,ze kan zo besmet worden door een zieke kater.(en neen,belange niet alle pos katten zien er ziek uit,de meeste zie je niets aan).
Heb niet gezegd dat het geen geld mag kosten. Ik zei juist dat ik weet dat het geld kost. Maar voor mij hoeft niet de beste kater er op. Die hele lijnen en rassen boeien mij geen fluit   volgens de fokker is dit een halve Maine coon maar vind er zelf niks van te zien dus weet ook niet of het waar is. En we kwamen voor een boerderij kat. Maakt ons echt niet uit of ze een 'rasje' zijn of niet. Dus nee ik ga niet 500 euro neerleggen zodat we een mooie 'bekende' kater hebben. Jan en alleman voldoet ook gewoon. Als ze maar gezond zijn.
  volgens de fokker is dit een halve Maine coon maar vind er zelf niks van te zien dus weet ook niet of het waar is. En we kwamen voor een boerderij kat. Maakt ons echt niet uit of ze een 'rasje' zijn of niet. Dus nee ik ga niet 500 euro neerleggen zodat we een mooie 'bekende' kater hebben. Jan en alleman voldoet ook gewoon. Als ze maar gezond zijn.
Dat het checken op hun gezondheid dan geld kost; ja prima. 
troi schreef:Maar je kan de toekomst niet voorspellen, voor de diertjes moet je de kans zo groot mogelijk maken op een fijn huis en een 3/4 mc is veel gewider dan een 1/4. Maw het is wel in het belang van de kittens
Zie niet in waarom iemand verschil in waarde ziet tussen 3/4 of 1/4. Ze zijn hoe dan ook zonder iets van stamboom of bekende afstamming. Het worden gewoon pluizige haarballen. Je wilt een kat of niet, er wordt niks bijzonders aan