Dit was Thor bij de geboorte

En dit is hem nu, een kopie van zijn moeder

Ts, hierboven heb je een hoop goede tips gehad, heel veel succes en ben benieuwd wat je uiteindelijk gaat doen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Captain schreef:In het asiel zitten meestal ook maar heel weinig kittens want die zijn ook vaak snel weg.Plus dat je bij het asiel al snel +100 euro betaald en bij kennissen een kitten vaak gratis is.
A3a1 schreef:Je wilt een HTK dekkater.
Maar dan vraag ik me af voor wie je fokt, fok je voor jezelf ( ik hoef geen chique kat )
Of is het belangrijk dat je ze verkocht krijgt, in dat geval zou ik wel voor een Main Coon gaan.
Hou rekening met 4-6 kittens in een nest.
Dimphyl schreef:gewoon niet doen. als je graag een kitten wil kun je die overal ophalen. en dat zonder risico voor je eigen poes.
er is al een enorm overschot aan katten, wat ga je met de andere kittens doen dan, want je wil er maar één houden..
als je het echt niet laten kunt, ga dan wel voor een ras kater, dan zijn er iniedergeval testen gedaan voor de gezondheid.
veersche schreef:Ik lees dat er heel makkelijk wordt gezegd: pak maar een kitten uit het asiel.
Nou dat heb ik vorig jaar ook geprobeerd en op meerdere kittens gereageerd maar ik mocht alleen een kitten nemen als er nog een andere kat in huis aanwezig was of als ik ook broertjes en zusjes zou adopteren.
Dus als je 1 kitten wilt heb je gewoon pech, zo is ons dat ook aan de telefoon gezegd.
Uiteindelijk heb ik een prachtig katertje via Marktplaats gevonden waar ik heel blij mee ben (hij is een Bengaal X)
xRoossie95 schreef:@Daphara
Bedankt voor je uitgebreide tips! Goed stuk om over na te denken.A3a1 schreef:Je wilt een HTK dekkater.
Maar dan vraag ik me af voor wie je fokt, fok je voor jezelf ( ik hoef geen chique kat )
Of is het belangrijk dat je ze verkocht krijgt, in dat geval zou ik wel voor een Main Coon gaan.
(Zoals eerder al aangegeven) Zijn de kittens voor mij en niet voor de verkoop![]()
Dus ook mede daarom geen behoefte aan een hele dure kater. Ik snap dat fokken altijd geld kost, maar in mijn geval levert het geen geld op. Ik hoef dus niet de beste van de beste kater en daar flink voor te betalen. Gewoon een gezonde 'normale' kater voldoet al aan mijn eisen
tengeltje11 schreef:Het mag ook allemaal geen geld kosten,maar je gaat je poes laten testen voor 250 euro?
Volgens mij is geen enkele htk kater getest,dus jouw poes testen is zinloos,ze kan zo besmet worden door een zieke kater.(en neen,belange niet alle pos katten zien er ziek uit,de meeste zie je niets aan).
troi schreef:Maar je kan de toekomst niet voorspellen, voor de diertjes moet je de kans zo groot mogelijk maken op een fijn huis en een 3/4 mc is veel gewider dan een 1/4. Maw het is wel in het belang van de kittens
xRoossie95 schreef:@Daphara
Bedankt voor je uitgebreide tips! Goed stuk om over na te denken.A3a1 schreef:Je wilt een HTK dekkater.
(Zoals eerder al aangegeven) Zijn de kittens voor mij en niet voor de verkoop![]()
Dus ook mede daarom geen behoefte aan een hele dure kater. Ik snap dat fokken altijd geld kost, maar in mijn geval levert het geen geld op. Ik hoef dus niet de beste van de beste kater en daar flink voor te betalen. Gewoon een gezonde 'normale' kater voldoet al aan mijn eisen
Momo94 schreef:Ons 2 jaar oude poesje heeft zin in gezelschap![]()
Heb je in het bericht.. enig idee dat de poes gedekt worden helemaal niet fijn vindt en helse pijn hierdoor krijgt? Een kater heeft namelijk weer haakjes aan de penis. Enig idee hoe het bij jou zou voelen?
xRoossie95 schreef:Momo94 schreef:Ons 2 jaar oude poesje heeft zin in gezelschap![]()
Heb je in het bericht.. enig idee dat de poes gedekt worden helemaal niet fijn vindt en helse pijn hierdoor krijgt? Een kater heeft namelijk weer haakjes aan de penis. Enig idee hoe het bij jou zou voelen?
Bedankt voor deze waardevolle input
Momo94 schreef:Gut en al de raskaters hebben geen weerhaakjes?Ons 2 jaar oude poesje heeft zin in gezelschap![]()
Ailill schreef:Momo94 schreef:Gut en al de raskaters hebben geen weerhaakjes?Ons 2 jaar oude poesje heeft zin in gezelschap![]()
Enig idee hoevaak leeuwen in het wild paren? 30/40 keer per dag en dat soms langer dan een week.
Wat een hoog zeikgehalte binnen dit topic