Tweede hond nemen

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
annibel

Berichten: 1196
Geregistreerd: 20-07-08
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 13:54

Wij hebben een Berner en een Jack Russel. Allebei niet gecastreerde reuen.
Het gaat niet altijd goed, omdat de Jack de baas is en de Berner continu recht wil zetten..
Ze zijn allebei al wat ouder, maar als ik het overnieuw zou kunnen doen zou ik ze allebei al jong laten castreren.

De Berner is een grote schat! Hij doet nooit iemand kwaad en ook als onze Jack hem recht zit is hij hartstikke lief, hij kan weleens lomp zijn dat kan onze Jack dan ook weer niet waarderen, haha..
Maar het is hartstikke leuk een grote en een kleine :)

Wel heel jammer dat er bij Berner Sennen honden zoveel problemen zijn,ik zou daarom denk ik ook niet meer een nieuwe Berner nemen. Hij heeft darmproblemen en een hernia.. Ook kanker komt helaas vaak voor

Pluttersput

Berichten: 15020
Geregistreerd: 11-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 14:16

Ik heb een kruising cairn van 11, een kruising setter met flatcoat van net een jaar, en een Jack Russel van nu 16 weken.
De grote is ook echt best groot, 30 kilo. En de Jack Russel is heel mini, vraag me erg af of ik geen dwergje heb gekocht :')

Maar die 2.. echt geweldig om te zien:


Afbeelding


Afbeelding

Oh ja. En ik heb ook nog twee dochters.. eentje van net 2 en de ander van 16 weken.

Ja het is druk, ja ik ben constant bezig met iemand op te voeden. En misschien ook best een stom idee. Maar de Jack kwam op mijn pad en kon ik niet laten gaan. En het gaat allemaal prima.

Al mijn honden zijn overigens reuen. De Jack moet nog gecastreerd worden, maar daarna zijn ze allemaal niet meer intact. En dat gaat prima :j

Nies_
Berichten: 18300
Geregistreerd: 25-12-05

Re: Tweede hond nemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 15:14

Oei jij houdt wel van een uitdaging! Ze zijn wel super schattig samen.