Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
XxLiEsJuHhxX schreef:Bedankt iedereen.
Ik ben er echt helemaal kapot van.
Gisteren middag nog een paar keer dat ik naar de koelkast loop om iets te bedenken/maken voor hem om te eten. Gisteren avond toen we gingen slapen mijn vriend nog gevraagd zijn medicijnen mee terug te nemen na zijn sigaret. Mijn 1e handeling vanochtend was zijn voerbakje zoeken om te zien hoeveel hij gegeten had. Het is zo’n grandioos groote leegte nu.
Kimmie1: de foto’s die ik gisteren geplaats heb geven een beetje weer hoe onwijs intiem candy en ik altijd leefde. Hij was als een hondje, zat mij altijd op te wachten luid miauwend als ik thuis kwam, zo gauw als ik op de bank zat of op een stoel lag hij op schoot, naast mij, voor mij of in mijn nek. Als ik ging slapen hetzelfde. Heel veel nachten van onze 12 jaar lag hij onder mijn deken half over mijn arm heen mij in slaap te spinnen helemaal zochzelf tegen mij aan geduuwd. Vakanties, wat voor mij bijna altijd betekende om baar het schip van mijn ouders te gaan, ging hij mee. Laatste 2 jaar als ik naar mijn vriend ging idem dito. Altijd samen, maar zo weinig niet samen geweest in die 12 jaar.
Ze zeggen katten zijn niet zo mens gericht als honden en hebben vooral hun eigen leven. Candy was juist super mens gericht.
We hebben zulke mooie jaren gehad, zulke mooie herinneringen en die raak ik gelukkig nooit meer kwijt