Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
justkid schreef:Wat erg dit.![]()
Woensdag gaat de ts naar de dierenarts maar hier weten een heleboel mensen al ;
dat de ts te laat is,
het dier laat lijden,
niet langer moet wachten,
de dierenarts vast wil rekken,
dus geen eerlijk oordeel kan geven .echt niet te geloven
![]()
Ts ik wens je veel sterkte, laat je niet gek maken door de reacties hier.
Ik zie gelukkig ook reacties waar je wel om vraagt, ervaringen van anderen en die laten ook heel mooi zien dat het genuanceerd ligt.
Hannanas schreef:Begrijp ik het goed dat je niet naar een dierenarts gegaan bent vanwege zijn nieren en zijn achterhand? Dat had toch wel beter geweest... ik zou dat eerst nog doen. Je belt toch niet voor inslapen zonder onderzoek? Daar draait mijn maag wel een beetje van om.. wellicht kan deze hond nog langere tijd gelukkiger leven met medische hulp.
Verder natuurlijk heel veel sterkte.
Nicky1963 schreef:A3a1 schreef:Ts, ik heb veel aan je moeten denken, hoe is het?
Hoe is het afgelopen, er waren zoveel haken en ogen....
Dat is lief van je. Heb een afspraak gemaakt voor woensdagmiddag. De dierenarts heeft dan alle tijd voor ons en is mijn zoon thuis en kan helpen met onze hond in- en uit de auto tillen. Hij zal een algemeen 'ouderdoms' onderzoek krijgen geloof ik.
Ik probeer me op alles voor te bereiden, maar ik geloof nog niet dat hij slecht genoeg is om hem direct te moeten laten gaan. Eigenlijk heb ik de hoop dat de da nog middelen en/of methodes heeft om hem te helpen. Maar alleen als hij dat absoluut ziet zitten. Bij twijfel bij de dierenarts ga ik het leven van mijn hond niet rekken.
Dus woensdagmiddag weten we hopelijk meer. Ik hou jullie op de hoogte.
Nicky1963 schreef:A3a1 schreef:Ts, ik heb veel aan je moeten denken, hoe is het?
Hoe is het afgelopen, er waren zoveel haken en ogen....
Dat is lief van je. Heb een afspraak gemaakt voor woensdagmiddag. De dierenarts heeft dan alle tijd voor ons en is mijn zoon thuis en kan helpen met onze hond in- en uit de auto tillen. Hij zal een algemeen 'ouderdoms' onderzoek krijgen geloof ik.
Ik probeer me op alles voor te bereiden, maar ik geloof nog niet dat hij slecht genoeg is om hem direct te moeten laten gaan. Eigenlijk heb ik de hoop dat de da nog middelen en/of methodes heeft om hem te helpen. Maar alleen als hij dat absoluut ziet zitten. Bij twijfel bij de dierenarts ga ik het leven van mijn hond niet rekken.
Dus woensdagmiddag weten we hopelijk meer. Ik hou jullie op de hoogte.
Nicky1963 schreef:Dank jullie wel. Had echt niet in de gaten dat hij er zo slecht aan toe zou zijn. Ik belde zojuist mijn man en hij kon ook niet geloven dat hij zoveel pijn zou hebben. Wat een verdriet. Wat hebben wij het mis gehad. Arme hond.