Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Myrth97 schreef:Ja alles gedaan maar ja
Er is vanochtend een kat aangereden. Een lieve mevrouw heeft het nummerbord geregistreerd. Iemand heeft hem binnen 10 minuten weggehaald, want toen stond ik er al. Nu even zoeken waar hij is... het is voor 90% zeker we ons dropje
Azmay schreef:Myrth97 schreef:Ja alles gedaan maar ja
Er is vanochtend een kat aangereden. Een lieve mevrouw heeft het nummerbord geregistreerd. Iemand heeft hem binnen 10 minuten weggehaald, want toen stond ik er al. Nu even zoeken waar hij is... het is voor 90% zeker we ons dropje
Is het zeker dat hij dood is gereden? Gewonde katten verstoppen zich om rustig te sterven. Zou héél goed zoeken daar in de buurt.
Wat een ellende
Myrth97 schreef:Dat ben uk aan het proberen. Heb vanochtend tijdens de zoektocht een dierenambulanxe zien rijden. Dus het zou best kunnen. We krijgen ze alleen niet te pakken....
Myrth97 schreef:Het wordt nu wel raar. De man die heeft aangereden zou dierenambulance gebeld hebben volgens de mevrouw. Dierenambulance en gemeente weten van niks. Het was vlakbij een basisschool, maar ook de basisschool weet van niks. De flyer hing echt recht op bij de plek waar het gebeurd is. Vind het wel apart. De vrouw had wel een kenteken...
Die vrouw wist zeker dat het Dropje was... daarom ben ik gelijk gaan kijken. Ik stond er binnen 10 minuten maar toen was hij al weg