Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pepperrr schreef:Resistance schreef:Een fredje?
Die stinken toch heel erg?Heb een klein kamertje dus dat is niet heel fijn haha. Kan hem evt. beneden laten maar denk niet dat mijn huisgenoten daar zo blij mee zijn
Zijn wel heel leuk ^^
Liesje1611 schreef:Ik vraag me eerlijk gezegd sowieso af of je een “bijzonder” huisdier op zo’n kleine kamer moet willen houden.. Meeste dieren hebben toch redelijk wat ruimte nodig of een flink verblijf. Daarom wacht ik braaf tot ik uit mn studentenhuis ben en groter woon, wel zo eerlijk voor t beessie
Ragdollcat schreef:Liesje1611 schreef:Ik vraag me eerlijk gezegd sowieso af of je een “bijzonder” huisdier op zo’n kleine kamer moet willen houden.. Meeste dieren hebben toch redelijk wat ruimte nodig of een flink verblijf. Daarom wacht ik braaf tot ik uit mn studentenhuis ben en groter woon, wel zo eerlijk voor t beessie
![]()
![]()
![]()
![]()
Mee eens!
Lestrange01 schreef:Chapeau2002 schreef:Daar ben ik het absoluut niet mee eens.Ook slangen hebben ruimte nodig Ik heb 3 koningspythons in een groot terrarium zitten 3,5m lang en 60cm diep. Zolang je zorgt dat ze door de gehele bak schuilmogelijkheden hebben vinden ze het juist heel fijn. "Te veel ruimte" bestaat niet, sorry
Oef als jij koningspythons bij elkaar zet dan weet jij er duidelijk niet genoeg vanaf
En daarbij denk ik dat jullie ook echt wel wat leesvaardigheden mogen ontwikkelen, aangezien er nergens staat dat het niet mag. Het wordt aangeraden en ik kan uit eigen ervaring ook zeggen dat ze zich (meestal) ook gewoon prettiger voelen ik een kleinere ruimte
Sweetgirl1 schreef:Een flappentak. Best bijzonder. Eten bramen blaadjes. Dus nog goedkoop ook
AlwaysH schreef:Eieren rapen!! Geweldig!
Vraag anders Bonder Exotics (Tebbe Bonder, kennis van me) even om advies! Hij is een hoeie kweker van heel veel exotische dieren. Hij weet vast wel iets voor je en kijkt altijd naar of je gevorderd houder bent of niet, etc. Hij komt ook naar Exoknaag en Terrarium.
Azmay schreef:Pepperrr schreef:
Die stinken toch heel erg?Heb een klein kamertje dus dat is niet heel fijn haha. Kan hem evt. beneden laten maar denk niet dat mijn huisgenoten daar zo blij mee zijn
Zijn wel heel leuk ^^
Op een klein kamertje zou ik een fret of egel zeker niet doen, die eten vlees en stinken flink.
Gerbils zijn minder knuffelig en apart maar stinken weinig(niet) en zijn vreselijk leuk naar te kijken. Vond ze erg leuk en had een bak van 1.20 staan en die was lekker ruim voor ze om in te graven.
Cayenne schreef:Is Exoknaag eigenlijk qua grootte de moeite waard om een stukje te rijden?
Het lijkt mij ook leuk om eens te gaan kijken, maar het is voor ons redelijk ver en om nou voor 30 deelnemers ofzo heen te gaan is misschien niet heel interessant
daantjuhhh schreef:Cayenne schreef:Dit is mijn 'bijzondere huisdier'.
Alleen heeft een papegaai heel veel zorg en tijd nodig. Dat lijkt me in jouw geval echt niet haalbaar.
Hij is wel mega knuffelbaar en intelligent.
[ [url=m/27XoUC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NRMPWv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dat lijkt mij oprecht echt een tof huisdier.
Niet voor mij helaas. Te druk om zn dier de juiste aandacht te geven. Maar ik vind ze echt geweldig