Loody schreef:Ah Tuhan.. sterkte..
Is zo leuk om te zien hoe Bella met paarden omgaat. Ze heeft echt haar favorietjes
Dank je wel. Het is zwaar maar Floor laat ons gelukkig weer lachen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tuhan schreef:Nou haar scheetjes verdoezelen de puppylucht nu een beetje
Pikkepor schreef:Maar ik lag wat dingetjes over hart- en gedragsproblemen op de voorgaande pagina's... worden dat soort dingen niet standaard (verplicht) getest bij de ouderdieren? En wat betreft karakter had ik begrepen dat ze dat ook als voorwaarde stelden voor shows en voor er mee gefokt word, dat dat goed moest zijn?
Het is al een aantal jaren geleden dat ik me erin heb verdiept, maar ik vind dat soort dingen toch wel belangrijk dat daar zorgvuldig mee omgesprongen wordt vanuit de rasvereniging...
Pikkepor schreef:Hoi hoi!
Ik kom mezelf hier ook even melden als meelezer.![]()
Wij hebben 3 jaar geleden ook getwijfeld over een mini bull, uiteindelijk zijn we voor een ander ras gegaan. Maar telkens als ik ze op de show zie, kriebelt het toch wel! Ik sluit niet uit dat er nog ooit eentje komt.
Maar ik lag wat dingetjes over hart- en gedragsproblemen op de voorgaande pagina's... worden dat soort dingen niet standaard (verplicht) getest bij de ouderdieren? En wat betreft karakter had ik begrepen dat ze dat ook als voorwaarde stelden voor shows en voor er mee gefokt word, dat dat goed moest zijn?
Het is al een aantal jaren geleden dat ik me erin heb verdiept, maar ik vind dat soort dingen toch wel belangrijk dat daar zorgvuldig mee omgesprongen wordt vanuit de rasvereniging...