Maflinger_S schreef:Hahaha, TS (en man), jullie zijn er volgens mij al uit dat er weer een hond gaat komen op korte termijn. En wel een pup, of 2 ...
Ik ken jullie niet persoonlijk maar heb wel meegelezen in jullie Frankrijktopic en volgens mij zijn jullie harde werkers en doorzetters zonder persoonlijk geluk en ontspanning uit het oog te verliezen. Het samen opgroeien en samen opvoeden van kinderen en pup(s) nemen jullie zo in het loopje mee.
Haha ja het zal sowieso niet bij 1 hond blijven, de vraag is meer hoe snel er eentje bij komt. Terug naar 5 honden zal het voorlopig niet worden, dat was ook wel erg druk in huis, maar afhankelijk van de grootte van de boerderij is er wel kans dat er meerdere werkhonden komen. Deze zullen dan alleen niet allemaal volledig met het gezin meedraaien.
Heb net maar gewoon een fokker hier in de buurt gebeld en gaan morgen middag langs om eens te informeren om te horen wat hun denken van de situatie, om te kijken of een beauceron echt is wat we willen en bij ons past etc.