Juul, Babs, Miep, Keesje? Wij zelf hebben een rode-je-weet-wel-kater, genaamd Henk. We hebben oa gehad: Miep, Moes, Whiskey, Wodka, Breezer (ja ik was toen net 16..), Poes, Snoepie (2x)
Wat een poepie Tijgertje, Snoes (de poes ), Sok(je), Phoenix, Mimi, Queenny, Millie, Chica, Ozzie, Vonk(je)!Of een grappige 'mensen' naam: Hendrikje, Keessie, Tonka, Marja, Jaqueline, Pien, Lies, Nona..
Mijn zwarte kat heet Jip (Europese korthaar ofzo.. ) maar hij gaat vaak door voor Muppet... En mijn kitten die ik over 3 weken krijg, Ragdoll, gaat Nox/Noxy heten.
Onze katten namen, incl die er inmiddels niet meer zijn.Stoney, tipsy, Toby, lady, princess kitty, sparky, icat, fluffy, en jochie.. blitz is onze hond ook leuk voor een kat !Succes met kiezen, wat een schatje !
Het is Nila geworden! We vonden Nala wel leuk maar om toch wat anders dan Lion King tr doen gegaan voor Nila. Ik zal straks den foto posten!
KarmaChansy schreef:Ik zou zo'n knappe poes Ember noemen of LuxJaa Ember zei ik ook al! Omdat haar vacht ook aan een vuurtje doet denken
Vind ik ook leuk! Lijkt op Mila die ik opperde. De mijne heten Juno en Mees. Ik hou niet van de standaard namen.