Animal Event 2018

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SayaJones

Re: Animal Event 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-18 09:14

Prima te doen! :j

gillian

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-18 17:46

Gemerkt ja!
Had last minute een gratis kaartje van iemand die op de fb pagina van Animal event een kaartje aanbood!
Heb voor haar hond een volle doggiebag met goodies haha!

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-18 17:49

Zo, hele dag meegeholpen bij de stand met hersenpuzzels en ben met veel te veel spullen terug naar huis gegaan. Oeps.

Heb de bolderkar moeten lenen om alles te verplaatsen.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-18 17:50

Ik ga er uiteindelijk toch heen, morgen ga ik. Heb vanuit mijn werk gratis kaartjes gekregen waar ik heel blij mee ben! Mijn honden mogen lekker thuis blijven, ik ga hun die warmte en drukte niet aan doen.

Ik ga sowieso langs bij Edgar & Cooper, deze voeding krijgen mijn honden. En ik wil vooral ook even bij Fly 'em high en rundog kijken :D Even oriënteren welke sporten er nog meer zijn voor mijn Border topper. Frisbee doen we trouwens al.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-18 17:56

StonedRomy schreef:
Zo, hele dag meegeholpen bij de stand met hersenpuzzels en ben met veel te veel spullen terug naar huis gegaan. Oeps.

Bij Rachelle en Milko toevallig?

TeSzZz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-18 19:27

xDenies schreef:
Ik ga er uiteindelijk toch heen, morgen ga ik. Heb vanuit mijn werk gratis kaartjes gekregen waar ik heel blij mee ben! Mijn honden mogen lekker thuis blijven, ik ga hun die warmte en drukte niet aan doen.

Ik ga sowieso langs bij Edgar & Cooper, deze voeding krijgen mijn honden. En ik wil vooral ook even bij Fly 'em high en rundog kijken :D Even oriënteren welke sporten er nog meer zijn voor mijn Border topper. Frisbee doen we trouwens al.

Ff zwaaien hoor als je bij de frisbee demo komt ;) met de borders zijn ik en mijn vriend

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-18 19:48

KimD schreef:
StonedRomy schreef:

:j

Dit is overigens mijn schade ( van zo'n 45 minuten rondlopen? )
Afbeelding

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-18 19:59

StonedRomy schreef:
KimD schreef:

[ [url=m/6yNZg3.jpg]Afbeelding[/url] ]

Leuk!

Dat is trouwens voor een smak geld wat je daar hebt verzameld. :')

Die egeltjes wil ik trouwens ook graag hebben. Super fijne dingen!

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-18 20:07

TeSzZz schreef:
xDenies schreef:

Ff zwaaien hoor als je bij de frisbee demo komt ;) met de borders zijn ik en mijn vriend

Ik ga het onthouden! ;) Ik bedoelde meer het kraampje haha, maar als ik op tijd bij een demo ben dan hoop ik inderdaad dat het een frisbee demo is!

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-18 21:12

StonedRomy schreef:

[ [url=m/6yNZg3.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauwie! Dat trainingsvest <3 waar heb je die gehaald?

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-18 21:15

Ik ben weer thuis na een lange maar geslaagde dag!
Wat ontzettend leuk om er voor het eerst te zijn geweest. Volgend jaar weer, en dan maar eens even inschrijven bij wat dingetjes van tevoren. Zal Jarv ook leuk vinden :D

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-18 21:16

Afbeelding
Afbeelding
Ik loop net deze knapperd rond zoals op de onderste afbeelding. Heb een heleboel mensen gezien en gesproken. Hele leuke dagen tot nu toe gehad. Morgen helaas al weer de laatste dag.

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-18 21:24

vest heb ik van bij arrak outdoors. Hebben ook winterjassen en broeken etc. Vond hem vooral heel fijn voor tijdens training. Heeft achter ook een hele grote open zak waar speeltjes etc in bewaard kunnen worden.

Ze staan ergens in de buurt van het strand ( denk ik )

Oh fenja, zo'n leuk diertje! Je was inderdaad met wat mensen aan het praten voor de stand waar ik heb geholpen. Moest erg lachen om je reactie op ' mag ik hem aaien?'

Anoekgr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-18 21:49

Vandaag ook weer een dagje geholpen, morgen weer.

Heb je ook gezien Fenja! Heb nog wat foto's gemaakt van hem, hij was erg schattig! Ik stond bij de fanclub bij het knaagdieren gedeelte haha.

Ook nog wat informatie gevraagd over corgi's ( en genoeg geaaid haha ) maar ik weet nu bijna 100% zeker dat ik later een corgi neem als ik er de plek / geld voor heb!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-18 21:56

Wel grappig om nu merken te zien die wij al tijd dragen in de sport, zoals arrak. Toen was het nog niet leverbaar in Nederland :')

Man heeft meegedaan aan dog survival en vriendin aan dock diving. Verder alleen tuig voor canicross en lijn gekocht. Wij hebben rondgelopen met Duitse herders en een kleine zwart bruine. Wel aantal bekenden gezien, was erg leuk

mvdbijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-18 22:33

Morgen de laatste dag maar dan zijn de mini paardjes ook wel bijna kaal geaaid hihi. Gelukkig vinden ze het erg leuk..

Mijn moeder had het over de baby walibi, ze had je een plukje hooi gegeven? Ze vond het zo bijzonder..

Morgen mag mijn hond een dagje mee, tot nu toe weinig gekocht of gekregen. Zal morgen vast anders lopen hihi.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-18 22:52

Anoekgr schreef:
Vandaag ook weer een dagje geholpen, morgen weer.

Heb je ook gezien Fenja! Heb nog wat foto's gemaakt van hem, hij was erg schattig! Ik stond bij de fanclub bij het knaagdieren gedeelte haha.

Ook nog wat informatie gevraagd over corgi's ( en genoeg geaaid haha ) maar ik weet nu bijna 100% zeker dat ik later een corgi neem als ik er de plek / geld voor heb!

Leuk :D ik heb zoveel mensen gezien, en ben nog even bij de stand weggeweest, dat ik niet eens weet of wij elkaar nou gespot hebben dan _O-

happyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-18 23:23

Vandaag hele gezellige dag gehad en tijd tekort.
Bijna geen demonstraties gezien. Wel met de hond kano gevaren.
En me hond kreeg gratis trimbeurt. Een hele make over. Op naar volgend jaar.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-18 17:01

Ik gok dat ik weinig tot niemand ben tegen gekomen. Door de warmte heb ik echt gewoon de kramen bezocht die ik wilde bezoeken en snel weer naar huis. Ik heb mijn ogen wel uitgekeken hoeveel honden er waren en, haat mij er maar voor, ik vind het niet erg diervriendelijke temperaturen.
Ik ben volgens mij flink verbrand en had het toch al best pittig zo continu in de volle zon ......

In ieder geval, mijn hondjes lagen heerlijk thuis in een koel huis. En zij zijn lekker verwend toen ik terug was. Het enige wat niet op de foto staat is de nieuw (extra) gekochte frisbee :D

Afbeelding

Aanbod was oké, jammer dat je bij heel veel stands alleen maar kon kopen en geen proefzakjes mee kon krijgen. Ze wilde wel dat ik dan reclame op m'n werk maakte maar konden geen proefzakje aanbieden.
Veel stands werd je ook niet aangesproken en waren ze drukker met elkaar dan met anderen.

Het knaagdiergedeelte vond ik sowieso om te huilen, maar hee.

Het was een leuk dagje :D

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-18 17:59

Heb de inkopen bescheiden gehouden :D naast een 5 meter lijn van Julius k9 en een kluif voor m’n hond heb ik voor mijn fret een nieuwe set gehaald voor in de kooi :)
Afbeelding

Ohja en gratis een lekker kleurtje op m’n koppie en de ton met trainingsvoertjes is weer goed aangevuld {:}

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-18 18:27

xDenies schreef:
Ik gok dat ik weinig tot niemand ben tegen gekomen. Door de warmte heb ik echt gewoon de kramen bezocht die ik wilde bezoeken en snel weer naar huis. Ik heb mijn ogen wel uitgekeken hoeveel honden er waren en, haat mij er maar voor, ik vind het niet erg diervriendelijke temperaturen.
Ik ben volgens mij flink verbrand en had het toch al best pittig zo continu in de volle zon ......

In ieder geval, mijn hondjes lagen heerlijk thuis in een koel huis. En zij zijn lekker verwend toen ik terug was. Het enige wat niet op de foto staat is de nieuw (extra) gekochte frisbee :D

[ [url=m/JyLR2k.jpg]Afbeelding[/url] ]

Aanbod was oké, jammer dat je bij heel veel stands alleen maar kon kopen en geen proefzakjes mee kon krijgen. Ze wilde wel dat ik dan reclame op m'n werk maakte maar konden geen proefzakje aanbieden.
Veel stands werd je ook niet aangesproken en waren ze drukker met elkaar dan met anderen.

Het knaagdiergedeelte vond ik sowieso om te huilen, maar hee.

Het was een leuk dagje :D

Nou ik heb toch heel aardig wat gratis dingen mee naar huis genomen hoor! Minder dan vorig jaar, maar nog steeds best veel

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-18 18:50

Ik heb ook een hoop gratis dingen mee naar huis hoor ;) Maar ik vind wel dat als jij daar met een voedingsstand staat en je kan geen proefzakjes aanbieden maar een 2kg voor xx euro hebt .. tsja. Dan kan je niet proberen en je gaat ook niet gelijk met een 2kg verpakking zitten!

Anoekgr

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-18 19:38

Mag ik vragen waarom je het knaagdierengedeelte om te huilen vond?

Ik hoor bij het knaagdierengedeelte en was mijn eerste jaar. Dus vraag me af waarom zodat we er misschien wat aan kunnen verbeteren :)

fannetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-18 20:09

Lekker dagje gehad, maar niet bewust veel mensen tegen gekomen (misschien dat mensen mij wel hebben gezien, ik was met een blauwe bolderkar en een jonge flatcoatpup. Mijn pup is wel helemaal plat geknuffeld, ook door veel standhouders en kon nog veel meer proefzakjes meekrijgen, dan ik nu al heb (heb echt bewust voor een paar merken gekozen). Ik heb met mijn pup de escaperoom gedaan, dat vond ze wel geweldig, al dat lekkers bij elkaar sprokkelen. Was ook totaal niet onder de indruk van alles, alles was leuk en iedereen was lief. Was een mooi leermoment dus voor haar. Heb haar ook heel veel in de bolderkar gezet, maar als ze het zat was, sprong ze er weer uit. Net nog even voer ingeslagen met de zooplus kortingbon, kunnen we weer ruim 3 maanden vooruit ;)

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-18 20:16

Was geweldig! Enne qua hond mee, ben er met hond vandaag 7 uur geweest. Om het uur een kwartier los laten lopen op het losloop strand. Hij was absoluut niet verhit en genoot enorm ;)
Heb wel veel in schaduw gestaan, in schaduw laten liggen en de workshop niet echt mee gedaan die we zouden doen.
Maar in de zon lopen was voir hem echt geen probleem. Nu heb ik 6 honden en maar 2 die dit weer goed aan kunnen waarvan alleen hij sociaal is. Dus had maar 1 vd 6 waarvan ik weet dat hij dit geweldig vind en aan kan.
Zag ook honden die er nooit hadden moeten zijn naar mijn mening idd. Zo zag ik er ook 1 in storten onderweg naar de auto. Hij liep sowieso al mega beroert en nog korte snuit ook. Zo'n hond moet je het niet aan willen doen!