Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDenies schreef:Ik ga er uiteindelijk toch heen, morgen ga ik. Heb vanuit mijn werk gratis kaartjes gekregen waar ik heel blij mee ben! Mijn honden mogen lekker thuis blijven, ik ga hun die warmte en drukte niet aan doen.
Ik ga sowieso langs bij Edgar & Cooper, deze voeding krijgen mijn honden. En ik wil vooral ook even bij Fly 'em high en rundog kijkenEven oriënteren welke sporten er nog meer zijn voor mijn Border topper. Frisbee doen we trouwens al.
KimD schreef:StonedRomy schreef:Zo, hele dag meegeholpen bij de stand met hersenpuzzels en ben met veel te veel spullen terug naar huis gegaan. Oeps.
Heb de bolderkar moeten lenen om alles te verplaatsen.
Bij Rachelle en Milko toevallig?
StonedRomy schreef:KimD schreef:
Bij Rachelle en Milko toevallig?
![]()
Dit is overigens mijn schade ( van zo'n 45 minuten rondlopen? )
[ [url=m/6yNZg3.jpg]Afbeelding[/url] ]
TeSzZz schreef:xDenies schreef:Ik ga er uiteindelijk toch heen, morgen ga ik. Heb vanuit mijn werk gratis kaartjes gekregen waar ik heel blij mee ben! Mijn honden mogen lekker thuis blijven, ik ga hun die warmte en drukte niet aan doen.
Ik ga sowieso langs bij Edgar & Cooper, deze voeding krijgen mijn honden. En ik wil vooral ook even bij Fly 'em high en rundog kijkenEven oriënteren welke sporten er nog meer zijn voor mijn Border topper. Frisbee doen we trouwens al.
Ff zwaaien hoor als je bij de frisbee demo komtmet de borders zijn ik en mijn vriend
Anoekgr schreef:Vandaag ook weer een dagje geholpen, morgen weer.
Heb je ook gezien Fenja! Heb nog wat foto's gemaakt van hem, hij was erg schattig! Ik stond bij de fanclub bij het knaagdieren gedeelte haha.
Ook nog wat informatie gevraagd over corgi's ( en genoeg geaaid haha ) maar ik weet nu bijna 100% zeker dat ik later een corgi neem als ik er de plek / geld voor heb!
xDenies schreef:Ik gok dat ik weinig tot niemand ben tegen gekomen. Door de warmte heb ik echt gewoon de kramen bezocht die ik wilde bezoeken en snel weer naar huis. Ik heb mijn ogen wel uitgekeken hoeveel honden er waren en, haat mij er maar voor, ik vind het niet erg diervriendelijke temperaturen.
Ik ben volgens mij flink verbrand en had het toch al best pittig zo continu in de volle zon ......
In ieder geval, mijn hondjes lagen heerlijk thuis in een koel huis. En zij zijn lekker verwend toen ik terug was. Het enige wat niet op de foto staat is de nieuw (extra) gekochte frisbee
[ [url=m/JyLR2k.jpg]Afbeelding[/url] ]
Aanbod was oké, jammer dat je bij heel veel stands alleen maar kon kopen en geen proefzakjes mee kon krijgen. Ze wilde wel dat ik dan reclame op m'n werk maakte maar konden geen proefzakje aanbieden.
Veel stands werd je ook niet aangesproken en waren ze drukker met elkaar dan met anderen.
Het knaagdiergedeelte vond ik sowieso om te huilen, maar hee.
Het was een leuk dagje