Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jis_ schreef:wat is er mis met een bench?Marie111 schreef:Anders in de bench?
Little_Gift schreef:Dan zijn ze niet zo onderdanig als jij denkt!
Er is een verschil tussen slaafs en bang om fout te doen en onderdanigheid! Generaliseer niet alles!
Little_Gift schreef:Hoe komen mensen erop dat een hond omwille van een niet aangepaste mand, de bank verkiest?!
Hoe vindt je het uit!
Tuurlijk kan de mand niet goed genoeg meer zijn maar het op de bank willen liggen houdt heus niet op door een andere mand of kussen of bank voor de hond te kopen!
De hond ligt op jouw bank omdat dat jouw plaats is en als de leider van huis is, dan neemt de hond die positie in.
Simpeler dan dat is het niet!
Kun je daar tig manden of kussens en banken leggen/zetten, de hond zal nog steeds op de bank liggen als jij er niet bent, geloof me!
HorseTopShop schreef:Ik voel me echt erg.
Wij hebben speciaal een bank voor de honden gekocht
Diablo schreef:SweetVanille schreef:Wel een teken van geen respect, aangezien de hond goed weet dat het niet mag.
Welnee. Een hond is een opportunist, die gaat gewoon liggen waar hij het liefste ligt. Die denkt geen moment dat hij dat niet mag van de baas, maar wegens geen respect er lekker toch gaat liggen.
Minoes schreef:Caira schreef:
Geweldig bankje! Jammer van de kleur, anders kwam deze er gelijk!
Art_Ificious schreef:Jis_ schreef:wat is er mis met een bench?
Mijn hondje ligt ook in de bench als wij niet thuis zijn. Dit omdat hij de eerste keren dat hij los mocht (in de berging waar wasmachine ook staat) vanalles stuk beet oa stuk van de vloerbedekking losgetrokken, geknaagd aan deur en kast, behoefte gedaan maar zijn speeltjes en snoepjes lagen on-aangeroerd. Hij had last van verlatingsangst.
In de bench werd dat stilletjes minder en na een week wist hij dat als we de jas aandeden wij weg gingen en ging hij zelf al de bench in.
In begin wel behoefte in de bench en kussens stukbijten door de verlatingsangst. Maar dit is redelijk snel nog gestopt.
De bench staat in de woonkamer en soms gaat hij er zomaar uit zichzelf in liggen. We laten hem dan ook liggen, voor hem is dat zijn veilige rustplek.
Een bench hoeft dus echt niets negatiefs te zijn.
Little_Gift schreef:Hoe komen mensen erop dat een hond omwille van een niet aangepaste mand, de bank verkiest?!
Hoe vindt je het uit!
Tuurlijk kan de mand niet goed genoeg meer zijn maar het op de bank willen liggen houdt heus niet op door een andere mand of kussen of bank voor de hond te kopen!
De hond ligt op jouw bank omdat dat jouw plaats is en als de leider van huis is, dan neemt de hond die positie in.
Simpeler dan dat is het niet!
Kun je daar tig manden of kussens en banken leggen/zetten, de hond zal nog steeds op de bank liggen als jij er niet bent, geloof me!