Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
IMJ schreef:Nou ja.. eens een hele documentaire gezien waarin allemaal buitenkatten wekenlang gevolgd zijn dmv een zender. Daarin werd dat grondig uitgelegd maar zal wel niet kloppen dan want ik heb geen buitenkatten dus weet er niets van.
Ik weet wél dat het enorm kan schelen per kat een of ze gecastreerd zijn.
Ik vind het nog steeds geen verkeerde aktie van ts en de eigenaren gelukkig ook niet
olijf schreef:Pff wat een heisa om niets weer.
Ts loopt daar regelmatig haar rondje, nu komt ze twee katten tegen die ze niet eerder gezien heeft op een plek waar geen huizen zijn. Ik had precies hetzelfde gedaan.
Helemaal omdat ze meteen naar haar toekwamen en ze ze heel makkelijk kon pakken.
Vaak zijn dat toch de wat goedgelovigere dieren die idd platgereden worden of gepakt door een hond.
Ze staat heus niet in haar woonwijk voor de deur katten weg te graaien. En ze heeft verdorie nog voor een kattenbak en voer gezorgd...
Super gedaan TS!
LufPony schreef:Oké, bedankt voor jullie tips. Ik heb ze nu thuis zitten.. of dit nou een slimme zet is weet ik ook niet.. ik liep naar de plek en riep ze. Ze kwamen meteen. Wel raar dat ze rond 7 daar zaten en nu rond 10 uur nog. (Duurde even voor ik een goede kattenmand kon vinden)
Heb ze nu op een kamer zitten maar geen idee wat verder te doen.. alle meldpunten zijn niet bereikbaar hier in de buurt