Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maartje1990 schreef:sabine1979 schreef:Waar staat dat?
Meteen in je OP en dan nog een paar keer. Je vriend wilt bij ZIJN hond een schokhalsband gebruiken. Hiu wilt zijn hond niet thuis laten, wat ik snap, dus zoekt een oplossing. Maar vervolgens is dat voor mevrouw niet goed genoeg? Wat wil je dan?
Little_Gift schreef:En je punt met "1 bonk spieren" is??
Dat hij de band dan niet zal voelen? En het daardoor niet zal werken?
Dan hoef je er toch niet mee in te zitten dat hij hem om doet? Als de hond het toch niet zal voelen volgens jou, doet het toch niks?
Bovendien, deze banden zijn net uitgevonden om de zwaardere kalibers van honden af te richten... Het zijn net de spieren die zorgen voor de reactie bij de hond, de prikkel gaat de spier in namelijk en prikkelt zo de hond waardoor die weer even zijn aandacht focust op datgene wat wel mag/moet!
Little_Gift schreef:En je punt met "1 bonk spieren" is??
Dan hoef je er toch niet mee in te zitten dat hij hem om doet? Als de hond het toch niet zal voelen volgens jou, doet het toch niks?
Bovendien, deze banden zijn net uitgevonden om de zwaardere kalibers van honden af te richten... Het zijn net de spieren die zorgen voor de reactie bij de hond, de prikkel gaat de spier in namelijk en prikkelt zo de hond waardoor die weer even zijn aandacht focust op datgene wat wel mag/moet!
sabine1979 schreef:Little_Gift schreef:En je punt met "1 bonk spieren" is??
Je blijft aan de gang!!
Nog 1 keer: ik wil de hond geen stroomband omdoen!!
Maartje1990 schreef:sabine1979 schreef:Waar staat dat?
Meteen in je OP en dan nog een paar keer. Je vriend wilt bij ZIJN hond een schokhalsband gebruiken. Hiu wilt zijn hond niet thuis laten, wat ik snap, dus zoekt een oplossing. Maar vervolgens is dat voor mevrouw niet goed genoeg? Wat wil je dan?
Little_Gift schreef:Een stroomband doet geen pijn, dat is nou net de hele clou erachter!
Dus alvorens iets af te branden, zouden jullie beter wat beter geïnformeerd raken!
En nee ik verkoop ze niet, gebruik ze ook niet maar weet wél hoe ze werken en wat ze nou net niet doen, én nét daarom bleef ik idd aan de gang, ik wou wéten waarom ze afgebrand werden omdat ik al vermoedde dat het uit totale onkunde en gebrek aan kennis was!
You all made my point dus, thanx lol !
Cayenne schreef:Joh, ook een stroomband is geen oplossing. Wel een bestrijding en daarom kan ik er ook niet achter staan.
Ik vind het juist heel fijn dat TS geen stroomband wil gebruiken. Maar uiteindelijk is de beslissing natuurlijk voor de eigenaar en dat is niet de TS.
Maartje1990 schreef:sabine1979 schreef:
Je blijft aan de gang!!
Nog 1 keer: ik wil de hond geen stroomband omdoen!!
Maar het is toch zijn hond en niet jouw hond?!
Dit is dus precies wat ik bedoel
MarliesV schreef:Dus als jouw vrouw een paard koopt, die niet luistert. En ze besluit daar een Pessoa bit in te doen om hem wel eens even te leren wat luisteren is. Dan heb jij daar niets over te zeggen/ geef jij niet je mening?
Stierenpoep!
.