Formaat katten kamer

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

WinSel

Re: Formaat katten kamer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-18 14:08

Katten gras is ook wel een optie!
Daar had ik nog niet aan gedacht :)

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 20:45

ja denk dat ze dat ook wel fijn zouden vinden onze kat inelk geval wel.. top dat het huiskatten zijn

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 16:31

Hier ook een kattenkamer, maar enkel voor 's nachts (overdag weet ze zich te gedragen). Ze heeft een bed erin, een bak, eten drinken en eigen slaapplekjes. Waaronder een plankje als hieronder bij het raam dat aan de straatkant ligt. Deze plankjes hangen ook in de woonkamer (daar is de foto van) en ze is er gek op. Komen van Zooplus, 19 euro per stuk. De hoogte in gaan is inderdaad ideaal, al moet ik zeggen, de meeste planken worden hier hooguit 10 min per dag gebruikt, op degene bij de ramen na. Ook liggen er in haar kamer veel speeltjes, rest van het huis niet, die pikt de hond in, dus daar gebruikt ze de hond haar speeltjes. Mijn kattenkamer is 3x3, maar omdat ze er alleen 's nachts zit doet ze er niks anders dan slapen of even naar buiten kijken. Overdag als ik weg ben komt ze overigens ook niet van haar slaapplankje weg :') Betwijfel of er veel katten zijn die nou erg actief zijn als ze alleen thuis zijn.
Afbeelding

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 17:15

Ziet er leuk uit!

Wil ook graag beginnen aan een speel/klim/lig muur in een slaapkamer.

Ik heb gemerkt dat mijn katten echt de ruimte moeten hebben s'nacht, alleen de woonkamer is niet genoeg, 10 meter lang en 6 meter diep, dan wordt er 1 onzindelijk. Dus nu weer ruime keuken er bij en dan maar hopen dat Otis niet weer zoveel aan gaat slaan bij de straat kant. Na een tijdje begint hij wel weer helaas. Anders gaan de honden naar de woonkamer, katten naar keuken gang en boven verdieping. Ben dan alleen bang dat er een keer 1 de voordeur uit glipt in de ochtend als kids vertrekken.

xKim97

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 17:51

Waar je misschien ook naar zou kunnen kijken is catnip. Dat zit dan als geur afgevend materiaal verwerkt in speeltjes en ong 70% van de katten reageert heel sterk op de geur die het afgeeft. Mijn kat gaat daar heel vaak naar terug en kan daar ook lang zoet mee zijn. Het is meer een aanvulling op het geheel, maar wie weet heb je er wat aan :)