Help ik ben mijn hamster kwijt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 01:40

Ik woon maar op 19m2 dus bij mij kunnen ze nooit ver zijn. Maar toen een van mijn monsters ontsnapt was ontdekte mijn vriend dat. Maar hij is bang voor mijn vriend... :')
Dus ik hem wegsturen en ik hem roepen, kwam direct op me af rennen. Helemaal chagrijnig en pissig. Want ja, op de vloer is niet eens wat te eten. :roll:

Maar nu zitten ze alledrie in een hok van 200x58 dus ontsnappen ze niet. Terwijl ze het wel zouden kunnen als ze willen. :)

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 06:22

Bellatrix schreef:
Wat een briljante verhalen lees ik hier. :') De één nog ongeloofwaardiger dan de andere. _O-

_O- dit dus :')

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Help ik ben mijn hamster kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 06:49

Nou idd, precies wat ik ook dacht :')

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 09:16

Als het om hamsters gaat, geloof ik inmiddels alles :x Ik heb al jaren en ook al vanalles meegemaakt :')

Vroeger had ik mijn hamsters wel in een aquarium, daar zat een dubbele glazen rand aan de bovenkant. Mijn toenmalige hamster was een goede klimmer. Die is aan de rand gaan hangen en ontsnapt. Daar kwam ik achter toen ik midden in de nacht wakker werd en iets in mijn bed voelde bewegen :oo Ik spring uit bed en doe licht aan, en zie nog net de hamster *floep* achter het bed verdwijnen. Kon ik om drie uur 's nachts op hamsterjacht.

Mijn vorige hamster had een kooi met een heel mooi buizensysteem. Dat had blijkbaar niet goed vastgezeten en toen ik 's ochtends beneden kwam, lag een buis los en was de hamster weg -O- Het was al geen lekkere ochtend, want ik was heel vroeg wakker geworden en had een muis horen lopen in de slaapkamer. Wel een hele dikke muis, ik vermoedde eigenlijk een rat (voel je hem al aankomen? :') ). Maar goed, beneden de hamster lopen zoeken, die kwam namelijk altijd wel als hij los was en je riep hem. Toch maar gaan douchen en aankleden en dan maar naar het werk met hamster los |( Ik sta vervolgens mij ontbijt te maken in de keuken en ik hoor een *plof* op de trap, ik dacht dat mijn man iets naar beneden had gegooid, dus loop naar de trap, zit de hamster daar op ooghoogte! :oo >;) Is het beest gedurende de nacht dus 13 treden opgeklommen, heeft boven rondgesjouwd en is uiteindelijk van de trap gedonderd toen hij mij beneden hoorde :roll:

Gianti

Re: Help ik ben mijn hamster kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 09:30

De beestjes zijn echt onverwoestbaar _O-