Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Palmera schreef:Kabayo schreef:Neem een vriend!aaibaar , lief ,knuffelbaar. En als je hem zat bent laat je hem weer "vrij"
Nadeel: wil hoogstwaarschijnlijk aandacht als je na je werk moe bent en hoofdpijn hebt
Fennadev schreef:Ik vind een kat niet kunnen omdat katten meestal niet meer op een kattenbak gaan als die al twee dagen niet is gedaan, denk niet dat het fijn thuiskomen is als de kat ergens anders geplast heeft. De beste optie daarvoor zou een buitenren met een graaf stukje waar ze altijd op kunnen gaan zijn, maar dan moet een kattenluikje ook kunnen natuurlijk.
Goof schreef:Katten kunnen inderdaad wel alleen in een huishouden leven zonder soortgenoot, maar in dit geval zou de kat totaal alleen zijn aangezien TS er ook praktisch nooit is. Dus als ts al voor een kat zou kiezen, raad ik haar wel aan er 2 te nemen.
1 Kat nemen en die vervolgens (ruim) 6 dagen in de week alleen laten zitten vind ik sneu.
Amy schreef:miesnaom schreef:Sorry maar ben ik de enige die vind dat ze eigenlijk nooit thuis is?
En dan op een appartement... zo mega is dat niet. Je bent praktisch dag en nacht weg. Voor die paar uurtjes dat je wakker bent en alleen is het misschien beetje egoïstisch om een aaibaar dier te nemen.
Zal bokt wel over me heen krijgen.
Maar ze geeft zelf in de openingspost aan zowat nooit thuis te Zijn. En dat bij nood die hond dan wel mee kan naar t werk....
Wat als blijkt dat de hond dat niet kan of ts het irritant vind. Zit dat arme beest hele dagen alleen en eindigd hij ook in het asiel
Zo he, ga je lekker? Wat een aannames! Ja want mijn pony van 29 waar ik nooit op heb kunnen rijden door blessures vond ik ook irritant en heb ik maar weg gegeven. Nee hoor, die staat al 11 jaar op een pensionstal waar ik om de dag heen ga. Beetje minderen met je aannames mag ook wel. Ik zou nooit een dier wegdoen omdat ik het 'irritant' vind.
Frummels schreef:miesnaom schreef:Sorry maar ben ik de enige die vind dat ze eigenlijk nooit thuis is?
En dan op een appartement... zo mega is dat niet. Je bent praktisch dag en nacht weg. Voor die paar uurtjes dat je wakker bent en alleen is het misschien beetje egoïstisch om een aaibaar dier te nemen.
Zal bokt wel over me heen krijgen.
Maar ze geeft zelf in de openingspost aan zowat nooit thuis te Zijn. En dat bij nood die hond dan wel mee kan naar t werk....
Wat als blijkt dat de hond dat niet kan of ts het irritant vind. Zit dat arme beest hele dagen alleen en eindigd hij ook in het asiel
Wij wonen ook in een appartement en daar kan je best dieren hebben hoor. Ons appartement is 100 m2 met een tuin van 10 bij 5. Lijkt me groot genoeg voor een poesje![]()
Kuggur schreef:Nadeel: wil hoogstwaarschijnlijk aandacht als je na je werk moe bent en hoofdpijn hebt
Art_ofLiving schreef:Misschien 2 tamme vogels, die je ook kan meenemen naar je werk? Weet niet of daar een afgesloten ruimte is waar ze flink kunnen rondvliegenIk zag eens ergens iemand met een papegaai op de fiets, daar moest ik aan denken
Cayenne schreef:Art_ofLiving schreef:Misschien 2 tamme vogels, die je ook kan meenemen naar je werk? Weet niet of daar een afgesloten ruimte is waar ze flink kunnen rondvliegenIk zag eens ergens iemand met een papegaai op de fiets, daar moest ik aan denken
Vogels zijn heel gevoelig voor tocht en kunnen slecht tegen temperatuursveranderingen. Een vogel die normaal gesproken warm binnen zit kun je niet zomaar mee naar buiten nemen, zeker niet in de kou. Dat is vragen om problemenDat zou ik dus niet doen.