Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sjolvir schreef:Zolang je een hond niet met shampoo wast sloop je ook zijn natuurlijke antiklit en waterdicht van zijn huid en haren niet, zal hij dus ook een beter zelfreinigend vermogen hebben (diegenen met hond snappen hem wel, hond rent door modderpoel, is 's avonds gewoon spontaan weer schoon) bovendien zal een vacht die niet te vaak ontvet is minder pluizen en klitten.
daffodil schreef:Ik heb het precies omgekeerd.....ik ga naar mijn vader en moet mijn honden wel meenemen want anders inderdaad veel te lang alleen maar....alles in het huis van mijn vader stinkt naar sigaren!!! En ik laat mijn jas altijd al in de auto en mijn kleding gaat gelijk in de was en ik onder de douche als ik thuis kom maar mijn honden stinken nog een dag of wat naar de sigaren, echt goor!
Cayenne schreef:_Dracarys schreef:Ik zou de brokken leggen weglaten danVoegt in mijn ogen niks toe
Ze heeft snel wat last van tandsteen en de dierenarts heeft deze brokken aangeraden ivm de voedingsstoffen? Hij noemde dit een van de betere soorten brok.
dees_daan schreef:Het is natuurlik belachelijk dat er geklaagd word over de hond,
GamblersCup schreef:dees_daan schreef:Het is natuurlik belachelijk dat er geklaagd word over de hond,
Het is natuurlijk helemáál niet belachelijk dat er geklaagd wordt over de hond.
Honden kunnen echt zó stinken! Ook al vinden de meeste baasjes dat hun eigen hond niet stinkt (zijn er heilig van overtuigt want ze ruiken het zelf niet meer), veel honden stinken gewoon. Iemand zei hier "ja ze ruiken, maar of dat stinken is..." Ja, honden stinken. De een meer dan de ander. Soms letterlijk om te kokhalzen zo vies.
Ik hou van honden, er zijn er een paar in mijn omgeving die echt zó lief en gaaf zijn! Maar ze zijn verboden in mijn huis en in mijn auto. Bah.
Afijn, als iedereen die doet alsof die mensen zich aanstellen nou even ophoud met een daadwerkelijk probleem te bagatelliseren. Ik zou er zelf niet moeilijk over doen: wil je daar graag naartoe? Breng dan gewoon de hond even naar een salon waar ze het schijnbaar beter voor elkaar krijgen dan thuis om de hond daadwerkelijk fris te laten ruiken (logisch, daar zijn ze voor). Struikel je over het feit dat je hond schijnbaar overlast veroorzaakt en wil je geen moeite doen? Ook prima natuurlijk (ik zou zelf ook enigszins beledigd zijn denk ik), en blijf dan lekker thuis.
GamblersCup schreef:Als je anderen eens serieus nam... want een "hondengeurtje" kan wel degelijk heel erg zijn. Tot kokhalzen aan toe zo smerig, als de hond weg is en je moet een week lang elke dag luchten om die stank eruit te krijgen... en dat is vaker dan de meeste hondeneigenaren willen aannemen.
GamblersCup schreef:Het is natuurlijk helemáál niet belachelijk dat er geklaagd wordt over de hond.
Honden kunnen echt zó stinken! Ook al vinden de meeste baasjes dat hun eigen hond niet stinkt (zijn er heilig van overtuigt want ze ruiken het zelf niet meer), veel honden stinken gewoon. Iemand zei hier "ja ze ruiken, maar of dat stinken is..." Ja, honden stinken. De een meer dan de ander. Soms letterlijk om te kokhalzen zo vies.