Ja, we doen het prima samen, moeten hier en daar nog wat knopjes installeren maar daarvoor gaan we binnenkort op cursus. 
Meneer is een enorme clown en vindt zichzelf helemaal geweldig, dus dat levert soms hilarische situaties op als hij weer wat heeft uitgespookt. 
Volgens de vorige eigenaar zou hij gestoord zijn, merk ik echter weinig van en ik doe niet extreem veel meer dan zij deden.
Enige verschil is dat ik hem begrens, bijstuur en corrigeer waar nodig (wat confrontaties oplevert omdat hij dat niet gewend is) en wat meer wandel (streven is 2x daags 20 minuten en 2x daags minimaal 30 minuten), verder mag hij gewoon spelen en aanrommelen in huis (en de tuin) en daar moest hij 'stil zitten, dom kijken' en mocht hij alleen op z'n plaats beetje kauwen op speeltjes buiten de plasrondjes om.
Merk doordat ik op deze manier met hem omga dat hij wat meer 'zen' in het koppie is, al is hij 's avonds soms zo moe en overprikkeld dat hij strontvervelend wordt
maar dan gaan we naar bed zodat hij ook echt rust neemt ipv door te stuiteren.
En mocht ik hem echt ff zat zijn steek ik hem met wat te kluiven in zijn bench, al is gewoon wat te kluiven geven ook al voldoende om even rust in de tent te krijgen.
Oftewel; ik merk geen gedragsproblemen, wel een jonge hond die qua africhting te vergelijken is met een jonge pup en die stevig aan het puberen is. 
Hij is overigens verschrikkelijk stabiel, als hij eens schrikt dan kijkt hij hooguit even en gaat gelijk weer verder, schrikt zelden, vindt alles en iedereen leuk.
Is ook heel flexibel, als ik wil uitslapen kan dat gewoon en als ik wil wisselen qua uitllaattijden of voertijden is dat ook geen probleem en ik kan hem (zeker wanneer hij wat beter is opgevoed) zo met iedereen meegeven want het is allemaal leuk en prima.
Denk dat ik er een gouden hondje aan ga hebben.