Vivalavida. Dat is toch ook wel een beetje van de zotte? Een tuig moeten kopen omdat mensen niet met hun tengels van je dier af kunnen blijven?
Esaqar jeetje.. Mijn hond is best dominant tegen over kleinere honden. Daar loopt ze als teef stevig om om te dekken. Ik pak haar er van af, dit mag gewoon niet. Ze is van zichzelf echt een piepert zonder er iets gebeurd. Nou kreeg direct reacties : oh nee mag wel hoor. Is niet erg. Of 'als je verstand van honden hebt is het normaal als ze dat doen' ja koekkoek

Mvdbijl vervelend he... Zucht
Alysha. Gelukkig. Zielverwand..
Nikas ook jij leest mijn berichten half. Ik zég er juist wat van, maar dat word genegeerd. Ik ben zelf ook totaal niet sociaal

Mywishmax. Das ook wel erg raar. Dierenmishandelaar?? Sjongejonge. Echt iederéén heeft een oordeel klaar liggen he? Vreselijk ook dat voeren. Deed een familielid ook eens. Nu heb ik een schooier

Dierenfan haha enge herder. Herders zijn leuk
Diablo ja dat is t punt. Vragen. Niet gewoon doen!
Minimelola. Ja dat is erg netjes. Helaas vergeet half Nederland dat je ook kan vragen
Annetdottie, wie zegt dat ik lomp en bot doe en kortaf door loop? Ik heb nergens gezegt wát ik precies zeg. Ik zeg gewoon, nee bedankt, ze hoeft niet geaaid te worden. En als niemand dat snapt. Ja dan loop ik door.
Zou fijn zijn als je mijn berichten leest

Vind het jammer dat je mij helemaal de les gaat lezen vanaf bokt. Kom liever gewoon langs, of gewoon niet, want ik volg les op cursus.
Pateeke. Vervelend
Ben blij dat ik niet de enige ben. Ik heb nu visite en barbeque. Dus ik reageer niet op alles, sorry
Mensen ik hoef écht en écht geen advies of les van bokt. Ik heb maar een klein deel hier neergezet. Ik heb gewoon cursus. Puppycursus net afgerond en ga zo verder met gehoorzame huishond. Als je mij echt zo nodig les wilt geven kom dan langs.