Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Leffroi schreef:Wie zegt dat ik jou persoonlijk bedoel?
Ik ben echt de beroerdste niet om telefonisch advies te geven, overleg als ik het niet weet ook zeker met de DA. Maar er zitten klanten bij die bijna wekelijks bellen over een dwarse scheet, weigeren langs te komen, en advies waar ze om vragen in de wind slagen. Record tot nu toe is 45 minuten ongeveer, mevrouw begreep alle hints niet (telefoontjes door collega's, 'mensen aan de balie', zeggen dat je verder moet met het werk of dat ze anders even langs moet komen zodat we het probleem kunnen zien). En je zal ze nog de kost geven hoeveel mensen op deze manier bellen. Bij ons in ieder geval wel. En voor 1 keer vind ik dat nog niet eens zo erg, mits het rustig is. Maar niet zo vaak, zonder ook maar de intentie hebben om langs te komen. Wij kunnen door een telefoon geen diagnose stellen. Dus ja, soms heb ik wel de intentie om een telefonisch consult te rekenen. 'Helaas' doet onze praktijk daar niet aan.