Nu verharen ze dus normaal, eerst niet- ik had het zelf ook meer gelezen als 'bijna nooit haar jaarrond', maar het is dus heel wat anders.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
cissi schreef:Mijn 3-jarige kruising Wetterhounteefje doet het prima op Darf Compleet (ze krijgt 1 blok per dag). Af en toe krijgt ze een stuk runderkophuid of een runderoor om te kauwen, want de Darf is weg voor je met je ogen kunt knipperen. Soms geef ik een restje boontjes, worteltjes of bloemkool als dat over is van het avondeten. En komkommer(schil) is haar favoriete snack.
Ze poept netjes 1 hoopje per dag en heeft een stralend gebit. Verharen doet ze wel flink maar dat wijt ik vooral aan het feit dat ze gecastreerd is.
Rebel_Jits schreef:Hier krijgen ze tweemaal daags Smuldier vlees compleet en eenmaal daags brokken. Het blijven honden en die eten het liefst vlees. Dan maar zo echt mogelijk, zonder halve zalmkoppen te moeten voeren.
Noa heeft een vermoedelijke kip-allergie en krijgt daarom nu Real Nature Green Coast Mini. Ieniminie brokjes zonder gluten of kip. Tot nu lijkt het goed te gaan.
Damy krijgt momenteel nog Select Gold Active Mini, omdat hij moest bijkomen en dit de enige brok was die hij lustte. Helaas zijn die nu uit het assortiment, dus binnenkort krijgt hij ook een variant van Real Nature (Pure Country. Die had ik al gekocht voor Noa, maar bevat kip).
Sonja_vR schreef:ik vind het er op zich best mooi uit zien, maar ze eten het hier ook niet heel graag.
bij haar uit zich dat in met lange tanden eten en haar bak niet leeg (terwijl zij echt modelletje kliko is , geef een snoepje en hoop dat je je vingers nog hebt)
hij weigert gewoon categorisch bepaalde smaken
wat me wel opvalt met dogmeat, lotgering en nog andere merken , tov darf komt daar bij het ontdooien veel meer vocht bij vrij, darf is veel droger en qua structuur blijft het ook herkenbaarder
qua vet valt het volgens mij nog wel mee, lotgering is vetter denk ik
petitparis schreef:6 vs 20% is toch een groot verschil en ik vind Kivo al vetter lijken dan de andere kvv's die ik geef. Ga nogmaals labels lezen denk ik
Tot hiertoe was mijn grootste zorg "enkelvoudige" kvv's vinden (botaandeel afkomstig van hetzelfde dier als het spier en orgaanvlees).