Nu weer terug op sensible en alle drie keurig op gewicht.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pytje schreef:De katten zijn inmiddels bij ons thuis! Ze kregen van de vorige eigenaar geen specifiek merk, maar gewoon van alles door elkaar.
Mij spreekt Taste of Wild het meeste aan. Zal eens kijken of ze het lusten.
Wat me enorm verbaasde bij het uitpluizen van wat ingredienten lijsten is dat er in de goedkopere merken taurine zit. Dat zit oa ook in Redbull en is voor mensen al niet goed. Dus voer met taurine komt er sowieso niet in.
Pepperrr schreef:kiwiwitje schreef:Dat kan. Maar taurine is en blijft essentieel voor katten. En die halen dat uit hun voeding.
Dat was ook waar ik op doelde in de link overigens. Verder ben ik het ook niet volledig eens met wat er staat.
Ik had het ook niet over de taurine
Loeka_Polly schreef:Onze kat krijgt elke morgen een zakje vlees van Wiskas met wat brokjes van de Petsplace. 's avonds krijgt ze nogmaals brokjes. (eigenlijk heeft ze de hele dag verse brokken tot haar beschikking). Op deze manier krijgt ze voldoende vlees binnen zonder dat we een fortuin aan merkbrokken uit hoeven te geven.
Mevrouw is nooit ziek en absoluut niet dik
Pepperrr schreef:kiwiwitje schreef:
Sorry hoor maar wat daar staat vind ik echt onzin![]()
Dani199764 schreef:Loeka_Polly schreef:Onze kat krijgt elke morgen een zakje vlees van Wiskas met wat brokjes van de Petsplace. 's avonds krijgt ze nogmaals brokjes. (eigenlijk heeft ze de hele dag verse brokken tot haar beschikking). Op deze manier krijgt ze voldoende vlees binnen zonder dat we een fortuin aan merkbrokken uit hoeven te geven.
Kijk ook maar is wat er in het zakje "vlees" van whiskas zit, ik vermoed dat dat ook niet erg veel is ook al ziet het er uit of het een en al vlees is
Horsies7 schreef:Onze kat kreeg eerst hills, maar nu krijgt ze cat lovers gold. Ze heeft nooit een slechte vacht gehad maar nu ze cld krijgt is haar vacht nog beter, net als haar ontlasting. We zijn erg tevreden over cld, de hond krijgt dog lovers gold en hij doet het er ook goed op!
Loeka_Polly schreef:Onze kat krijgt elke morgen een zakje vlees van Wiskas met wat brokjes van de Petsplace. 's avonds krijgt ze nogmaals brokjes. (eigenlijk heeft ze de hele dag verse brokken tot haar beschikking). Op deze manier krijgt ze voldoende vlees binnen zonder dat we een fortuin aan merkbrokken uit hoeven te geven.