Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Froukje schreef:Geloof het of niet, maar AH basis kattenvoer is nog het beste van al de supermarkt merken die ze bij de AH hebben.. Scheelt ook nog eens geld.
Natvoer is handig als ie niet goed drinkt, als hij dat wel doet kunnen brokjes ook prima.
Maar tot morgen middag zonder eten is wel heel lang.. Beetje smuldier gaat er denk ik wel in![]()
de rest vast ook wel, maar dat zou ik niet direct aandurven als hij al een aantal dagen geen eten heeft gehad..
Kattenmelk is meer voor de lekker. Kun je ook geven als je merkt dat het drinken niet zo hard gaat, maar verder is het meer snoepen dan nut.
Roosch schreef:Ik vind het echt ontzettend leuk om te lezen hoe je je ontfermt over poes.dat beest wil straks nooit meer weg.
Diablo schreef:Super van je hoor. Als je echt in nood zit, heb ik wel kattenvoer voor je.
Wat vindt Edwin ervan? Al verliefd?
inkepink schreef:hoever vanaf mij (vroomshoop) zit je eigenlijk kimmie? ik zit ook vrij dicht bij de duitse grens en je bent welkom om poesebeest hier te brengen, 3 of 4 maakt ook niet veel uit
Roosch schreef:Het is wel een charmeur hè?ik heb net je posts allemaal door gelezen maar geloof dat ie hard zijn best doet om aardig gevonden te worden door jou.
Pyralis schreef:Goed bezig ts!! Wat fijn voor t poezenbeest. Idd, een laag zwarte grond in een plastic bak fungeert prima als kattenbak. Niet te veel eten ineens gaan geven, smuldier is prima. Bakje water erbij. Super hoor!! Nog wel even een tip, let op vlooien, als ie straks weg is, alles goed checken/wassen/dieren voor de zekerheid behandelen.
IMJ schreef:Ik zou ook niet te duur voer kopen hoor. Voor de time-beïng is brok van de supermarkt al prima toch? Evt wat smuldier van je honden als verwennerij.
Katten hebben een kleine maag, ze eten dus kleine beetjes de hele dag door. De kattenbak moet niet bij het voer staan maar zou ik aan de andere kant van de kamer zetten.
tamary schreef:Smuldier compleet is ook geschikt voor katten volgens mij (plaatje met kat en hond). maar anders geen probleem voor 1 dagje.