Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Siesjuh schreef:Siesjuh schreef:Mensen houden nou eenmaal van een dierenarts die voor de dieren werkt.
Nee mensen houden ervan om zo min mogelijk te moeten betalen. Want de dierenarts wilde wel alles voor het diertje doen maar dan moet er wel betaald worden.
Het is toch niet meer dan normaal dat als je een dienst krijgt je daar ook voor betaald.
Vind het nogal makkelijk gezegd dat een dierenarts pas echt van dieren houd als hij je zoveel mogelijk matst met de prijs.
Shirley schreef:Hongerige dieren krijgen hier ook eten, zieke dieren krijgen medische zorg.
Of het nu een door mij gekocht hondje is of een aangeschoten haas die hier zijn toevlucht zoekt...
Het is mijn keus om daarmee naar een arts te gaan, dus zal ik ook de rekening moeten betalen
Kuggur schreef:Ja, rare mensen die dierenartsen, niet gratis voor je willen werken.
ff_stud schreef:zeker veel dierenartsen hier op bokt zo te horen, arme mensen die amper de maand door kunnen komen, laat me niet lachen, ze verdienen 5 keer meer dan een huisarts.... Niettemin heeft de dierenarts gelijk dat hij niet alles voor niets doet, maar een beetje compassie mag er wel eens zijn dacht ik, laat iig iemand eerst eens langskomen
Leffroi schreef:Kuggur schreef:Ja, rare mensen die dierenartsen, niet gratis voor je willen werken.
Nou echt zeg... Wat had je dan verwacht? Dan komt iedereen straks met zijn 'zwervertje'. Kom zeg.
Het blijft triest om een geliefd dier te verliezen. Begrijp me absoluut niet verkeerd. Maar er van uit gaan dat de DA dit wel even gratis doet.. Waar zit jouw dierenliefde?
Diablo schreef:Leffroi schreef:
Nou echt zeg... Wat had je dan verwacht? Dan komt iedereen straks met zijn 'zwervertje'. Kom zeg.
Het blijft triest om een geliefd dier te verliezen. Begrijp me absoluut niet verkeerd. Maar er van uit gaan dat de DA dit wel even gratis doet.. Waar zit jouw dierenliefde?
Het was sarcasme van Kuggur
ff_stud schreef:nou heb ze al zo,n 30 jaar over de vloer dus laat me niet lachen, de klinieken schieten als broodjes uit de grond en de tarieven die particulieren gerekend wordt raakt kant noch wal in verhouding met wat boeren of proffesionelen in rekening wordt gebracht, je hoor mij ook niet zeggen dat een dierenarts gratis moet werken op verzoek van een klant maar ga ze nou alsjeblieft niet zielig noemen..Fijne Jaarwisseling allemaal!!
Leffroi schreef:Ik begrijp Kuggur prima en reageerde daar ook gepast op. Snapte het sarcasme prima.
Ik snap gewoon niet dat men elke keer maar weer denkt dat zij de enige zijn die proberen om gratis zorg verleend te krijgen. Ik werk voor een geweldige praktijk, 1 van de goedkoopsten in de buurt. In een wijk waar men al niet zoveel te besteden heeft en we veel kosten vaak/ soms niet eens rekenen (denk aan foto's, dagopnames, verbandmaterialen, niet alle operatieminuten rekenen, op rekening) en nog vragen mensen waarom het zo duur is. Ergens begrijp ik die vraag heel goed. Een dierenarts is ook gewoon prijzig. Maar wat voor prijzen verwacht men dan?
En dierenarts zijn is écht geen vetpot hoor.
Diablo schreef:Leffroi schreef:Ik begrijp Kuggur prima en reageerde daar ook gepast op. Snapte het sarcasme prima.
Ik snap gewoon niet dat men elke keer maar weer denkt dat zij de enige zijn die proberen om gratis zorg verleend te krijgen. Ik werk voor een geweldige praktijk, 1 van de goedkoopsten in de buurt. In een wijk waar men al niet zoveel te besteden heeft en we veel kosten vaak/ soms niet eens rekenen (denk aan foto's, dagopnames, verbandmaterialen, niet alle operatieminuten rekenen, op rekening) en nog vragen mensen waarom het zo duur is. Ergens begrijp ik die vraag heel goed. Een dierenarts is ook gewoon prijzig. Maar wat voor prijzen verwacht men dan?
Maar waarom vraag je dan aan Kuggur waar haar dierenliefde is?
Esirene schreef:Ik snap dat de DA het niet gratis doet, maar hij had opzich wel korting ofzo kunnen geven.
Leffroi schreef:Ik snap gewoon niet dat men elke keer maar weer denkt dat zij de enige zijn die proberen om gratis zorg verleend te krijgen. Ik werk voor een geweldige praktijk, 1 van de goedkoopsten in de buurt. In een wijk waar men al niet zoveel te besteden heeft en we veel kosten vaak/ soms niet eens rekenen (denk aan foto's, dagopnames, verbandmaterialen, niet alle operatieminuten rekenen, op rekening) en nog vragen mensen waarom het zo duur is. Ergens begrijp ik die vraag heel goed. Een dierenarts is ook gewoon prijzig. Maar wat voor prijzen verwacht men dan?