Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Amaris schreef:LinsxDot schreef:Jaaaaaa ontzettteeeenndd zielig zegmeningen zijn daar over verdeeld gelukkig! Maar 1 troost ben nu maar 3 uur per dag weg maar vind totaaaal niet zielig je paard staat tot ook 23 uur minimaal op stal dat is dan ineens niet zielig kromme mensen af en toe
en nee merk geen verschil me reu slaapt toch als ik thuis kom
Mensen die zo denken zouden echt zo niet aan dieren moeten beginnen
Tinkermuts schreef:LinsxDot schreef:Jaaaaaa ontzettteeeenndd zielig zegmeningen zijn daar over verdeeld gelukkig! Maar 1 troost ben nu maar 3 uur per dag weg maar vind totaaaal niet zielig je paard staat tot ook 23 uur minimaal op stal dat is dan ineens niet zielig kromme mensen af en toe
en nee merk geen verschil me reu slaapt toch als ik thuis kom
Citaat:zo linsxdot kom jij even snugger uit de hoek, je reageert op mijn post dus zal je ook antwoorden, nee mijn paard staat gewoon de hele dag buiten met soortgenoten zowel zomer als winter dus die vlieger gaat al niet. En mijn hond zit nooit 11 uur alleen. Tuurlijk slapen honden....ze hebben niets. Maar gelukkig gebeurt het nog maar drie dagen, is al twee dagen minder sneu, deze paniekzaaier ook weer gelukkig....zucht.
meggiemeg schreef:Punt is dat je niet alleen maar naar je werk bent waardoor de hond alleen is, vaak ook nog een boodschap doen na werktijd, eventueel sporten, andere afspraken. Hierdoor is een hond meer dan alleen de uren waar je op je werk zit alleen..
fannetje schreef:Ik werk 36 uur en onregelmatige diensten. Ben alleen, maar bij mijn vorige werkgever kon de pup de eerste maanden mee, daarna afgebouwd naar halve en hele dagen alleen zijn (mocht daar nog 1-2 x per week mee (meerdere honden, dus moesten delen). Alleen zijn is hier geen probleem, heb wel idd de tijd buiten het werk voor haar gereserveerd. Ze gaat eigenlijk bijna overal mee naar toe. Inmiddels wordt ze volgende maand alweer 11 en ligt nu ook heerlijk te pitten naast mij op het vloerkleed
Ik heb met mijn huidige werkgever al geregeld, dat als zij (ik hoop dat dat nog heeeeel lang duurt) komt te overlijden, dat er een nieuwe pup komt, ik de 1e 4 weken vrij wil en dan minimaal 4 weken halve dagen en dan langzaam opbouwen naar normale uren ( 5u, 6u, 7u, 8u) en mocht dat niet gaan, ga ik uitlaat/oppas regelen. Mijn huidige hond vindt dat niet meer leuk, ging vroeger nog wel eens naar mijn moeder, maar dat wordt niet meer gewaardeerd. Zelfs als ik erbij ben, wil ze liever naar huis, maar dan moet ik wel meeIk wil dan ook graag 2 honden, zodat ze ook elkaar hebben.
ivy_power89 schreef:Hier eigen baas, samen met mijn man. Ik ben daardoor veel thuis en kan elke dag lekker aan de wandel.
Als ik zelf fulltime zou werken en daardoor elke dag uitlaat zou moeten regelen, zou ik nooit een hond nemen. Je betaald je blauw aan de kosten, je hond is alsnog vrij veel alleen en ik heb een hond om zelf leuke dingen mee te doen en niet door een ander uit te laten.
Maar dat is mijn persoonlijke mening natuurlijk.