Cayenne schreef:Ik snap het even niet. Ondanks alle goede adviezen in dit topic heb je toch gekozen voor een voedster en deze gewoon mee naar huis genomen en bij jouw konijn gezet zonder haar zelf te laten 'kiezen'?
En dan ook nog uit een dierenwinkel en eentje waar je alleen vandaag mag ruilen? Waarom? Was het een impulsaankoop? Zo zorg je alleen maar voor meer verwarring.
Omdat er mensen zijn die ook zeggen dat vrouwtjes wel samen kunnen en dat het bij de een wel dan en bij de ander niet. Puk komt van dezelfde plek als dit konijn.
Meerdere mensen in de pb die ook zeiden dat het best kan. En in de buurt opvang zijn er geen rammetjes beschikbaar alleen 1tje de ziek Is die wil ik er niet bij zetten..
Omdat ik toch voor puk een maatje wou werd mij verteld dat proberen geen kwaad kan nee heb je ja kUn je krijgen vandaar deze aankoop. Het Is ook heus niet zo dat ik al jullie hulp niet waArdeer maar ik kan geen 2 uur in de trein om een konijn op te halen ergens anders.
Puk loopt nu weer lekker in haar eigen kamer en Is al weer flink aan het spelen. Het Is niet gelukt het Is jammer. Ik had voor het beste gehoopt.
De reden dat ik zeg dat het niet lukt Is omdat puk een levendig konijn Is. Dat naar je komt als je haar roept en alles doet om gekoeld te worden. En nu zat ze daar in het hoekje. Alles onder te poepen zachte poep. Trillen. En ze werd boos op het kleine konijntje uiteindelijk. Geen van beiden hebben ze iets. Maar voor mijn gevoel Is dit een nee. Dan wachten we maar wat langer op een mannetje ergens in de buurt.
met rekje ging het wel, uitendelijk leek de rust er terug in, ik haal het hekje weg en puk wordt boos, en daarna bang?
Zoals ik zei ik waareder alle hulp en suggesties maar iedereen roept wat anders en dat Is flink verwarrend
het konijntje was geen impuls aankoop, ik wil gewoon het beste voor puk, want ik krijg ook alleen berichten van oh wat zielig dat ze alleen zit, doe er een vrouwtje bij dat lukt bij mij thuis ook, zoals ik zeg iedereen roept wat anders..
ik ben geen konijn expert, ik doe mijn best.. maar dat gaat voor mijn gevoel niet goed ik vindt het heel moeilijk uit te leggen..
sorry