Oohhh ik moet jouw topics ook gewoon niet meer aanklikken. Elke keer als ik dat doe wil ik weer cavia's Echt hilarische foto's! Die snoetjes ook elke keer 'like... wtf. But hey, whatever.'
Ik weet het! Ik heb een hele tijd cavia's gehad. Maar aangezien ik 3 hoog woon is het afvoeren van zaagsel etc best een gedoe. Ik kan het lichamelijk niet altijd even goed aan om met die zware bak naar de kelder te klauteren (zes trappen af) om daar de boel te verschonen. En ik heb nou een andere gezellige haarbal (Poes) Maar als ik later in een huis met een tuin woon...
melody7
Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-16 19:17
Jeetje 6 trappen, dat kan ik me helemaal voorstellen ja! De cavia's zitten hier 1 (steile) trap hoog maar dat brengt ook altijd iemand anders naar beneden want voor mij is het ook te zwaar. Die grote bakken leeg scheppen is ook best een uitdaging, ze plassen veel te veel
Gebruiken ze geen toiletjes? Ik had in elke hoek een een toiletje staan, lekker gemakkelijk schoonmaken
Essia
Geplaatst: 15-12-16 19:19
Dit is echt fantastisch! Nog beter dat je vader het gemaakt heeft haha leuke caafjes heb je.
melody7
Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-16 19:23
Dankje Ann1992!
Shirley schreef:
Gebruiken ze geen toiletjes? Ik had in elke hoek een een toiletje staan, lekker gemakkelijk schoonmaken
Leg jij het ze uit? Ze plassen en poepen hier waar ze liggen, het zijn echt een stel smeerlappen Als ze buiten op de stenen zitten gaan ze er ook gewoon middenin liggen