We hebben uw kat gevonden. Mijn kat??

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cynthia82

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 08:11

Wat een heftig verhaal zeg! Hoe kunnen mensen toch zo met een dier omgaan?
Heel veel sterkte, ook voor je vriendin Y;(
Overigens is 11+ jaar een mooie leeftijd voor een pers! Nog niet extreem oud, ik heb er één van 14 en één van 12, maar ik kan me ook goed voorstellen dat zo'n kat op leeftijd ook nog sneller aftakelt als ze op straat gegooid wordt :(:)

Nicje87

Re: We hebben uw kat gevonden. Mijn kat??

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 08:36

Als iemand geen geld heeft en dus financieel geen zorg kan dragen voor een huisdier roept heel bokt dat iemand zijn huisdier dan weg moet doen. Ik begrijp de reacties dan ook echt niet. Sneu voor de kat dat de goede bedoelingen van je vriendin anders uitgepakt hebben terwijl ze juist haar verantwoordelijkheid wilde nemen door de kat weg te doen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 08:38

Hoe je het ook wend of keert, in deze situatie waren er alleen maar verliezers.

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 12:16

IHN schreef:
2. Zij heeft er dus ook nooit meer naar omgekeken, want als ze nog eens contact had opgenomen met die mensen had ze het geweten....dit is hetzelfde als mensen die hun paard of wat dan ook wegdoen en dan gaan huilen...je kunt toch minstens een keer gaan kijken naderhand.

Niet iedereen zit te wachten op een bemoeizuchtige vorige eigenaar

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 12:21

Wat een triest verhaal ;(

Inderdaad, alleen maar verliezers, met de arme Amber met stip op 1 -O-

Ook intriest voor de vriendin, wat zal die zich schuldig voelen!

IHN

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 11:09

antje_vip schreef:
IHN schreef:
2. Zij heeft er dus ook nooit meer naar omgekeken, want als ze nog eens contact had opgenomen met die mensen had ze het geweten....dit is hetzelfde als mensen die hun paard of wat dan ook wegdoen en dan gaan huilen...je kunt toch minstens een keer gaan kijken naderhand.

als iemand daar niet op zit te wachten moet je je afvragen of dat wel de goede plek is. Ik ben absoluut niet tegen herplaatsen, maar het is een levend wezen..geen koelkast. Dit vind ik dus echt banketstaaf.

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 12:08

IHN schreef:
antje_vip schreef:

als iemand daar niet op zit te wachten moet je je afvragen of dat wel de goede plek is. Ik ben absoluut niet tegen herplaatsen, maar het is een levend wezen..geen koelkast. Dit vind ik dus echt banketstaaf.

Wat ik dacht.....je wil toch het beste voor je dier, ook als je er om wat voor reden ook niet meer voor kunt zorgen, ik zou er zelf alles voor over hebben de poes naar haar nieuwe thuis te brengen dan weet ik waar ze zit. Zal echt niet gaan stalken maar wel nog een keer willen kijken hoe het gaat en met de afspraak dat ze bij me terug komt als het niet zou gaan. Lijkt me echt heel moeilijk om een dier weg te moeten doen, gelukkig nog nooit meegemaakt.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 18:20

wat zijn dit nou voor onzinberichten? Alsof het anders was gegaan als de vriendin van de TS was wezen kijken bij de kat. Ze hebben haar tenslotte niet direct de straat op gegooid.