Vreemde/originele accesoires voor dieren

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 20:40

Goof schreef:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik die testikelimplantaten ergens nog wel begrijp....
Bij mij in de straat woont een gecastreerde reu en ik erger me iedere keer weer aan dat lege zakje dat eronder bungelt, ik vind het geen porum :')

Huh? Ik heb ook een gecastreerde reu, maar bij hem is dat zakje toch gewoon helemaal verschrompeld en daarna weggetrokken. Zie je niks meer van?

Overigens zag ik de Ifetch hier langskomen, wij hebben er 1 staan maar hondlief snapt er de ballen van :+
Een drinkfontein hebben we ook, maar dan gewoon een automatische die altijd blijft lopen zodat hij stromend water kan drinken. Denk niet dat het een succes zou worden als hij daar zelf iets aan zou moeten doen :n

Jasjes/Dekjes hebben we wel, voor buiten bij vies regenachtig weer. Niet zozeer omdat we denken dat hij smelt maar meer omdat wij het fijner vinden als hij niet kletsnat raakt.
Verder nog een assortiment aan kerst/rendier/winter/stropdas/strikje accessoires maar meeste daarvan heeft ie nog nooit op of aan gehad en is alleen bedoelt om een keer leuke foto's mee te maken. Hooguit een keer met kerst een stropdas om ofzo, en dat interesseert hem echt helemaal niks, dus geloof niet dat dat zielig is :)

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 20:51

jorika1986 schreef:
Ik kwam laatst ook iets geks tegen.
een soort van diamantje met een touwtje dat je om staart van je kat doet zodat je niet tegen zijn poepgat aan hoeft te kijken.
http://twinkletush.com/

Die waarschuwing: "DON’T LEAVE UNATTENDED
Don’t leave your cat unattended with Twinkle Tush. They might be hatching a plot to kill you."

_O-

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 20:57

higgins schreef:
Ik ben benieuwd wat de aanvullingen zijn in dit topic :D
Die vis in je schoen... Dat is toch wel een beetje idioot, wie bedenkt nou zo iets :\

De buggy voor de hond ga ik aanschaffen voor de volgende vakantie met de hond :D
Iedereen die zo'n ding heeft en die ik heb gesproken is er enthousiast over. Of dit nou is ivm operatie, jonge of oude hond.

Wat ik tegen kwam ( en wie weet ook nog eens in de toekomst aan ga schaffen :') ) is een hondentrapje :D
Op zoek naar hulpmiddelen voor een oudere hond met artrose kwam ik die tegen, lijkt mij een ideaal hulpmiddel

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

He, dat eerste trapje lijkt me ideaal voor onze oudere hond. Waar heb je die gevonden aub?

Verder vind ik die paardenkostuums schitterend :):)

Anoniem

Re: Vreemde/originele accesoires voor dieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 21:00

Hahahaha ik lach me echt kapot hier :')
Die twinkletush en kattendrager is echt hilarisch _O-

Ik zit er wel eens over na te denken om een karretje aan te schaffen voor Klaaz, omdat ie het leuk vind om mee te gaan. :')

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 21:07

Fenrir schreef:
Toen ik voor het eerst een plaatje van die twinkle tush zag dacht ik eerst dat het een buttplug was :')

_O- _O- _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 21:15

Vind de meeste dingen echt walgelijk: het zijn dieren, geen mensen...

higgins

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 09:12

hetty007

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 09:20

Nou lekker zeg die twinkle tush als madam net van de bak komt. -O-

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 09:52

Nikita_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 17:11

Wauw ik vind dat best een tof ding. :D Nu voeren wij niet de hele dag door dus is het niet nodig maar best goed verzonnen. :P

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 18:28

ja maar dat is nog eens serieus een handig ding!

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 14:12

He, das een handig hebbeding !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 14:18

Ik gebruik geen voerbakken ivm snorharen maar die ziet er ideaal uit , maar is er dan wel ruimte voor de snorharen?

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 11:32

Alsof die flexiriemen niet al gevaarlijk genoeg zijn. :')
Afbeelding

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 11:36

En die lijnen kunnne ook in de knoop komen. Als ze een keer voor elkaar langs kruisen zit de boel alsnog in de knoop. Hier loop ik altijd met twee rolriemen. Dat gaat een stuk beter. Kan eens een riem over mijn hoofs halen en zo,

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 11:42

Joolien schreef:
Hahahaha ik lach me echt kapot hier :')
Die twinkletush en kattendrager is echt hilarisch _O-

Ik zit er wel eens over na te denken om een karretje aan te schaffen voor Klaaz, omdat ie het leuk vind om mee te gaan. :')

Zoiets?Afbeelding

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-16 13:01

Die duoriem zorgt denk ik juist voor meer gestuntel :') Dat komt toch direct in de knoop?

Dit lijkt me geweldig :D Helemaal als ie ook echt rijdt

Afbeelding

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 13:16

Ik wil de petzchat!mijn hond heeft verlatingsangst, maar zo kan ik net doen of ik thuis ben. Ben wel bang dat hij de hele dag mij op gaat bellen :')

Shiawase

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 13:35

Ik moet zeggen dat sommige dingen toch wel erg handig zijn. Maar het meeste daarentegen... :')

Zelf hebben wij wel een doggyride aangeschaft.
Mijn hond moest vlak voordat we op vakantie gingen met spoed gesteriliseerd worden. Daardoor had ze in de vakantie nog te weinig energie om veel (heuvels/bergen) te lopen.
Dan is een doggyride toch erg handig.

Afbeelding

Ook zodat ze kon uitrusten als ze nog vermoeid was.

Afbeelding

En ook hebben we tijdens de vakantie een jasje gekocht.
Ze is namelijk voor onze vakantie ook getrimd. Door de operatie konden we haar vacht slecht verzorgen en daardoor moest de trimsalon haar behoorlijk kaal maken.
En als je dan in een koud en regenachtig Engeland aankomt... Ze zat te trillen van de kou. Toen zijn we gelijk maar een jasje gaan kopen.
Wel een standaard jasje, want de jasjes die daar waren... Tutu's tot jasjes met de meest vreemde teksten. :=

Maar goed, zo liep mijn hond er in de vakantie bij:

Afbeelding

Afbeelding

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-16 13:59

Wat leuk! Ik ken trouwens wel meer honden die een hekel hebben aan regen of het koud hebben, die willen dan ook een jas :D

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 14:00

blondies schreef:
Ik vind die mandjes met draaddakje op de fiets een verschrikking.. vraag me echt af of je de hond daar een plezier mee doet. Nu zou het sowieso wel een gezicht zijn om onze Duitse staande langhaar (formaat golden) erin te doen :D

Hier zo'n mandje op de fiets, hond vindt het prachtig en gaat er serieus graag in. Met draadkap ivm veiligheid, zou niet graag hebben dat hij eens bedenkt eruit te willen springen uit angst dan wel macho gedrag.
Maar is een Dwergschnauzer, dus past prima :)

Verder heb ik me kostelijk vermaakt om de meeste dingen, wat verzinnen mensen toch :p

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 14:34

De mijne ook, hoor!
Die vindt het helemaal geweldig!

Zou 'm zonder "caviakooi" overigens ook binnen een paar minuten kwijt zijn en vastzetten vind ik ook geen optie :n

mvdbijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 14:52

IsaCalixa schreef:
Leen schreef:
Dit is tegen de scherpe nagels... :roll:

[ Afbeelding ]

Dat is nog niet eens zo gek, genoeg mensen die hun katten de nagels echt afknippen ;(

Dat is geen afknippen, dat is gewoon hun eerste vingerkootje amputeren..
In NL is het zogenaamd verboden, maar genoeg da's die het stiekem voor hun klanten met dure bank doen..

Vervolg erop is dat ze thuis op de kattenbak willen, van hun plas amoniak in hun wondjes krijgen en overal gaan plassen behalve op de kattenbak. dan beland de kat terug bij de da omdat ie overal plast en maar een spuitje moet hebben..

Sommige accessoires zijn best leuk, maar mensen kunnen ook te ver gaan..

MissYvette4u

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 15:05

Wat lekker opvallend rood dat jasje *D
Mijn hond verdraagt een jasje oid alleen voor een paar minuten om te poseren, ze gaat in staking als ze er mee naar buiten moet ook al heeft ze het ijskoud! :brr:
Zodra het jasje uit gaat, schudt ze zich zo uitgebreid alsof ze daaaaagen met dat ding gelopen heeft :+ dramaqueen :roll:

Fabj3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 15:19

Ik had ze nog nooit gezien.
Vind het wel heel schattig en ja, je moet toch wat als je hondje loops is :D

Afbeelding