Goof schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik die testikelimplantaten ergens nog wel begrijp....
Bij mij in de straat woont een gecastreerde reu en ik erger me iedere keer weer aan dat lege zakje dat eronder bungelt, ik vind het geen porum
Huh? Ik heb ook een gecastreerde reu, maar bij hem is dat zakje toch gewoon helemaal verschrompeld en daarna weggetrokken. Zie je niks meer van?
Overigens zag ik de Ifetch hier langskomen, wij hebben er 1 staan maar hondlief snapt er de ballen van

Een drinkfontein hebben we ook, maar dan gewoon een automatische die altijd blijft lopen zodat hij stromend water kan drinken. Denk niet dat het een succes zou worden als hij daar zelf iets aan zou moeten doen

Jasjes/Dekjes hebben we wel, voor buiten bij vies regenachtig weer. Niet zozeer omdat we denken dat hij smelt maar meer omdat wij het fijner vinden als hij niet kletsnat raakt.
Verder nog een assortiment aan kerst/rendier/winter/stropdas/strikje accessoires maar meeste daarvan heeft ie nog nooit op of aan gehad en is alleen bedoelt om een keer leuke foto's mee te maken. Hooguit een keer met kerst een stropdas om ofzo, en dat interesseert hem echt helemaal niks, dus geloof niet dat dat zielig is