Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
charlot_s schreef:Geen verstand van gekko's hier, maar wel fan van ze geworden toen ik vorig jaar een periode op Hawaii zat. Er zaten er ontzettend veel (vooral gold dust day geckos, zie foto) en vaak waren ze totaal niet verlegen, gingen gerust in je bord of op je arm zitten. Super vrolijk gezelschap![]()
[ Afbeelding ]
GUSTIxBILL schreef:Heb mijn beestje moeten laten gaan
2 operaties later at ze nog niet en ze was weer bezig de draadjes los te trekken
Nooit gedacht me in zo een korte tijd aan haar te hechten. En voel me zo schuldig dat ik er niet bij kan zijn. Maar wil haar niet nog langer laten lijden tot ik erbij kan zijn
GUSTIxBILL schreef:Heb mijn beestje moeten laten gaan
2 operaties later at ze nog niet en ze was weer bezig de draadjes los te trekken
Nooit gedacht me in zo een korte tijd aan haar te hechten. En voel me zo schuldig dat ik er niet bij kan zijn. Maar wil haar niet nog langer laten lijden tot ik erbij kan zijn
GUSTIxBILL schreef:Dank je aan iedereen die meeleefde
Ik moet zeggen dat de veearts enorm schappelijk was in prijs (maar 1 visite en 1 operatie geregeld, verder alleen het materiaal. Terwijl ik toch 1-2x in de week daar stond met de uitwerpselen van de andere twee)
Eveneens heeft ze haar echt in haar waarde geladen. Toen ik haar mocht gaan ophalen dacht ik echt: seffes word ze wakker, zo vredig lag ze met mini (echte) roosjes en bloemetjes op en om haar.
Het personeel van de winkel is nu heel hard aan het pushen bij hun baas om van leverancier te veranderen en tegen de huidige leverancier een klacht in te dienen. Ik word hier verder ook van op de hoogte gehouden
Maar toch koop ik er bij hun geen meer. Andere leverancier of niet, als de reptielenverantwoordelijke maar 2x per week de beestjes kan contreleren, en als hij op vakantie is niet, houd het nu toch wel op voor mij met hun.
Dus aan jullie de vraag: kennen jullie een betrouwbare kweker die ook iets oudere dieren verkoopt? (aangezien ze wel bij 2 andere komt in een super grote bak. Deze zijn nog niet volledig volgroeid maar wel al stukje ouder)
Sanso? Vogelspinnen :'(
Ik zou gek worden bij de gedachte alleen, slangetjes daarintegen
GUSTIxBILL schreef:Srry
Ken de slangen als korenslangetjes van mijn peter, weet wel dat deze groeien maar toch
Had je trouwens niet even kunnen zeggen dat dat ook een spinnensoort was
Dus al niks meer googlen buiten als ik zeker ben als het een reptiel als
Kanji91 schreef:Hier een stille meelezer die ook heen gaat. Mn broer wou heen voor een baardagaam. Maar waar hij nu zit woont hij maar tijdelijk. En zou het in zn slaapkamer moeten komen. Dus hij wacht nog even.
Maar we gaan evengoed nog ^^
Heb er erg zin in.
En wimpergekkos. Nadat ik er op school 1 vast gehouden heb (en vaker fotos gezien heb) heb ik er echt een zwak voor gekregen. Wie weet neem ik er ooit 1(of 2?) ^^
Vipergekkos. Nog nooit van gehoord. Maar wat zien die er leuk uit!!