Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SanneJas schreef:Ben je niet bang dat de kat gewoon weer terug daar naar toe gaat?
Volgens mij kiest deze kat zelf waar ze graag woont, en dat is helaas niet meer bij jullie.
Ze is niet gevangen gehouden door deze mensen, ze loopt gewoon buiten.
Als ze bij jullie wilt zijn, komt ze wel naar jullie toe.
Ik bedoel het niet verkeert hoor, maar stel je haalt haar nu op, binnen houden is geen optie zeg je, tja dan denk ik dat ze zo weer door die straat loopt.
Kirja schreef:Nu is het inderdaad zaak om te zorgen dat ze niet meer weg kan, gaat nog een flinke klus worden maar dit wil ik nooit meer mee hoeven maken.
aerdenhout1 schreef:SanneJas schreef:Ben je niet bang dat de kat gewoon weer terug daar naar toe gaat?
Volgens mij kiest deze kat zelf waar ze graag woont, en dat is helaas niet meer bij jullie.
Ik bedoel het niet verkeert hoor, maar stel je haalt haar nu op, binnen houden is geen optie zeg je, tja dan denk ik dat ze zo weer door die straat loopt.
Precies !! Laat de kat zelf kiezen waar ze wil wonen!
secricible schreef:SanneJas schreef:Ben je niet bang dat de kat gewoon weer terug daar naar toe gaat?
Hilarisch, als jou paard steeds over het hek naar de buren springt omdat daar meer gras staat breng je dan ook het paspoort daarheen? "Hier hij woont blijkbaar liever bij jou".
Over de discussie kat wel of niet naar buiten loopt al een topic, wellicht die discussie lekker daar houden?
Fijn dat je je kat iig terug hebt. Deuren goed dicht houden en schutting goed afzetten.
tengeltje11 schreef:Ik vind het ook dubbel.
Die kat loopt los,heeft een eigen wil,is niet gekidnapt of eender wat.
Ze vind het duidelijk fijner bij die andere mensen,waarschijnlijk zonder de drukte van kinderen.
Zo zijn katten nu ook gewoon.
Eerlijk,wij hebben ook katten.
Enkele maanden terug een wild kitten in huis gehaald,sinds dien komt een van onze katten amper nog binnen.
Das het leven,ze ervaart teveel stress van dat kitten en vind het fijner buiten.
Idem met kinderen.
Kan komt daar niet binnen in dat huis toch?ze krijgt gewoon eten.
Kan terug bij jullie komen als ze wil,maar heeft ze geen behoefte aan duidelijk.
Kat nu dwingen bij jullie te blijven is toch te gek voor woorden?bezorg je haar gewoon een hoop stress mee,alleen al daarom kan ze naast de bak gaan plassen en mesten.