Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Diablo schreef:Drie katten hier en die komen niet buiten. Niet omdat het raskatten zijn, want als ze huis, tuin en keuken katten geweest waren, bleven ze ook binnen. Gewoon omdat ik van ze hou.
Saskia9 schreef:Diablo schreef:Drie katten hier en die komen niet buiten. Niet omdat het raskatten zijn, want als ze huis, tuin en keuken katten geweest waren, bleven ze ook binnen. Gewoon omdat ik van ze hou.
Wat een onzin. Dus omdat mijn kat met buiten lopen gelukkiger is dan alleen binnen te laten hou ik er niet van? Ik zou juist zeggen dat ik in het belang van mijn kat dan kies om hem juist buiten te laten omdat ie dan gelukkiger is.
En dat scheelt per kat,de 1 is gelukkig binnen en de ander wil kunnen struinen. Prima toch?
De ene kat is de andere niet.
IMJ schreef:Zo niet heeft hij pech, hij heeft nu ook niet meer ruimte en is niet anders gewend.
fransje23 schreef:Als nadenk met hoeveel muizen mijn kat thuis is gekomen, en ik woon ik een gewone woonwijk, hebben ze zelfs nog nut ook als ongediertebestrijders
Palmera schreef:fransje23 schreef:Als nadenk met hoeveel muizen mijn kat thuis is gekomen, en ik woon ik een gewone woonwijk, hebben ze zelfs nog nut ook als ongediertebestrijders
Geloof me, als ik bij jou in de buurt woon bel ik wel een ongediertenbestrijder als ik last van muizen heb. Die schijt en sproeit tenminste niet in mijn tuin.
lieveli schreef:Ik moet er niet aan denken dat die dikke katers van ons een kind grijpen.
Maartje1990 schreef:En ik weet dat er dan een risico is dat je kat aangereden kan worden. Maar liever dan een korter en katwaardig leven dan een kat binnen houden waar die oud wordt maar in mijn ogen geen katwaardig leven lijden
Goof schreef:lieveli schreef:Ik moet er niet aan denken dat die dikke katers van ons een kind grijpen.
Ik ben visueel ingesteld en zie nu echt 3 dikke katten vanuit een hoekje bovenop een klein kind springen met opengesperde klauwen en dikke staarten![]()
Overigens sprong er laatst wel een kat op die manier naar de kop van mijn hond, die stond er een beetje beduusd te kijken.