Vrouw heeft mijn kat in haar huis.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: Vrouw heeft mijn kat in haar huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 18:44

Dus eigenlijk ben je nou boos om iets wat jij zelf ook hebt gedaan :=?

Vliendertje

Re: Vrouw heeft mijn kat in haar huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 19:04

Hier ook een verhaal vanaf de andere kant.
's ochtends als m'n vader beneden kwam lag er geregeld een kat lang uit op de bank :+

Natuurlijk niet de bedoeling dus iedere keer weg gejaagd.

Uiteindelijk kregen we later zelf een kat van vrienden die tijdelijk bij ons logeerde. Dus bak voer in huis.
Overdag raampje los zodat die lekker naar buiten kon. Buurt kat kon daardoor ook naar binnen en dus ook eten.

Uiteindelijk zijn wij er achter gekomen van wie die kat was. Zij heeft hem een tijdje opgesloten in huis. Maar het eerste wat de kat deed toen hij los liet was naar ons rennen :+
Hebben hem een aantal keer terug gebracht en raam dicht gehouden, best zielig want kat zat geregeld in de sneeuw aan het raampje te krabben of ie naar binnen mocht :/

Of als hun hem op kwamen halen uit onze tuin ging hij op het dak zitten zodat ze hem niet konden pakken.

Uiteindelijk werd kat ziek. Die mensen brachten hem niet naar de dierenarts ondanks wij hen attendeerde wat er aan de hand was. (Niks anders dan niezen....)

Dus na 2 weken zijn wij er maar naar de dierenarts gegaan. Daar flink kosten aan gehad dus besloten dat de kat dan maar bij ons moest komen wonen.

Evelienepien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 01:09

Tip: tuin (event gedeeltelijk) afmaken dmv schuin gaas, stroomdraad of kattenren (met deur met kattenluikje) en dan samen met je paspoort, event da-bewijzen kat terug halen (met politie maybe?) en vervolgens kan kat los in je tuin!
Opgelost...

Zeg niet dat ik mevrouw dr gedrag goedpraat maar vind het wel altijd frapant dat voor een hond tuin goed wordt afgemaakt en kat ????
En tja, dan kan je zoiets overkomen helaas...

KellyDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 02:15

Kat in huis houden of tuin kat proof maken dat ie er niet uit kan, vrees dat dat het enige is wat je kan doen.
En geloof mij, er worden ergere dingen gedaan met beesten dan wat hun doen (en dan bedoel ik dat je ze nooit meer terug ziet).
Daarom zou ik mijn beesten niet los laten lopen. Neemt natuurlijk niet weg dat dit van hun niet netjes is!

Om de kat terug te krijgen, hij komt vast wel eens buiten? In de gaten houden en dan meenemen.

Foto van onze tuin: (voor de mensen die denken dat het onmogelijk is)
Afbeelding

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 01:11

Ben nu toch wel benieuwd hoe het inmiddels met de kat/buurvrouw is :)