ivy_power89 schreef:Dan heb je gewoon een flinke besmettingeitjes zijn namelijk niet te bestrijden en kunnen makkelijk 12 maanden liggen voor deze uitkomen.
Beaphar en bolfo werken ook goed.
Je bedoeld de poppen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ohjajoh6 schreef:Gewone azijn, of echt de schoonmaakazijn?
Kaars met schaal water wederom geprobeerd afgelopen nacht, maar helemaal niks in het water, terwijl toen ik het licht aandeed er wel direct 1 op mijn bed zat... Brrrr!!
Zit er serieus over te denken om de butox wat ik voor de paarden gebruikte, verdund in huis te gaan sprayen, werkt tenslotte ook tegen teken bij de paarden zelf?
ohjajoh6 schreef:Gewone azijn, of echt de schoonmaakazijn?
Kaars met schaal water wederom geprobeerd afgelopen nacht, maar helemaal niks in het water, terwijl toen ik het licht aandeed er wel direct 1 op mijn bed zat... Brrrr!!
Zit er serieus over te denken om de butox wat ik voor de paarden gebruikte, verdund in huis te gaan sprayen, werkt tenslotte ook tegen teken bij de paarden zelf?
ivy_power89 schreef:Nee hoor, ik bedoel toch echt de eitjesDe larven bestrijd je namelijk met de omgevingspray, daarom wordt er ook gezegd dat er meerdere behandelingen zijn omdat de eitjes op verschillende momenten uit komen.