elenaMM77 schreef:Dyanna, spinnen vermoorden doe ik ook niet hoor.. maar muggen absoluut..
de eerste spin die mijn krant zou afpakken (Dat noem ik pas groot) en achter mij aan komt, die gaat er ook vrolijk aan..
dierenliefde staat er in mijn opinie buiten.. dat je van dieren houd, wil niet zeggen dat je van ieder dier houdt, geen vlees moet eten, niet paard mag rijden en geen ongedierte mag doden..
[ Afbeelding ]
de keerzijde van spinnen naar buiten brengen
zalig
..

. Hij is bang van kleine mini spinnen en langpoten, terwijl dat net de enige zijn die ik niet eng vind. Hoe groter de spin, hoe minder zoontje zijn angst is, dus hij verwijderd de grote spinnen waar ik van ga gillen
) Zo zit Boris al een paar weken boven aan de trap 
Hij is gek op macro fotografie dus we lopen samen uren te zoeken in de bossen naar leuke kleine diertjes. Heb inmiddels zoveel soorten spinnen gezien dat de eerste Aaaaah reactie enigzins afgezwakt is. Mijn zus houdt vogelspinnen die leuke namen hebben, daar kan ik nu ook goed naar kijken en ik vind het best grappige dieren 

Hij leek alleen wel dood, dus ik heb hem met al mijn moed opgepakt met een sok en naar buiten gegooid, waar hij vervolgens vrolijk verder liep en dus nog leefde, hij heeft ondertussen ook een web gemaakt aan de buitenkant van mijn deur.. Echt gatverdamme.
Handen strak aan het stuur gehouden en m'n auto ergens aan de kant geprakt.... Héle auto overhoop gehaald, maar verdorie nergens die spin! Vol spanning terug naar huis gereden en daar nog een keer gezocht, maar niet gevonden.
ik heb al heel vaak volle scheppen visvoer in het water laten vallen omdat er ineens een spin over mijn hand paradeerde. Ik vind ze eng omdat ze zich vast zetten met hun spinnenweb waardoor ik ze niet meteen kwijt ben, dat maakt mij zo in paniek. Tegenwoordig controleren ze alle netten voordat ze die aan mij geven, want anders laat ik het net vol met visjes zo op de grond vallen als er ineens een spin over me heen loopt