"Doet hij wat dan?".. (angst/onzeker)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

karuna
Drukke kabouter

Re: "Doet hij wat dan?".. (angst/onzeker)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 21:50

Bezoek hier kan ik niet zomaar samen doen met de honden. Die moet dan onbeweeglijk stilzitten en dan nog lopen er twee haaien omheen te draaien blaffend. Maar als ik bezoek meeneem in de transit en de honden zitten achterin dan kan bezoek na 5 minuten autorijden wel mee naar binnen. Wel nog blafferig maar gaat dan wel al beter. Meestal kiep ikbeiden in de slaapkamer. Gaat een stuk beter.

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 22:19

Yep dat doen wij ook karuna.... verstoppen in de slaapkamer

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 22:14

Onze vent is twee weken mee geweest op vakantie en alles is goed gegaan.
Een keer werd hij fel naar een man maar omdat ik hem aan de lijn had kon hij niets.
( eigenaar vakantie huisje, die vond hij kennelijk nogal spannend.... Meneer van huisje 2 dan weer niet).

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 23:46

Mijn hond(je) houd echt niet van mannen.
Ze blaft flink maar ze als ze het erf op komen.
Gister stond ze nog te blaffen tegen t jochie die de krant brengt. Ze blijft op 4-5 meter afstand maar ze maakt duidelijk dat ze het er niet mee eens is.
Als ik bij haar ben "corrigeer" ik haar door te zeggen het is klaar nu. En anders zoals gister dan kan ik haar terug roepen en ook zeggen dat het klaar is.
Zodra als dat ze klaar is met blaffen dan gaat ze aan hun benen snuffelen. En sommige mogen haar aaien en bij sommige loopt ze dan gewoon weer weg.