Goof schreef:Het is niet direct een noodgeval, dus ik zou geen weekendarts benaderen, dan betaal je al bijna het dubbele tarief. Als je van plan bent te bellen (wat ik niet denk na dit topic) kun je dat ook op maandagochtend doen.
TS, als je hond het pas een paar dagen doet kan het ook gewoon een virusje zijn, hond is niet lekker, kan het niet ophouden.
Als het langer duurt is het wijs om toch langs de DA te gaan voor een onderzoek of om toch over te stappen op ander voer. Dat hoeft niet perse heel duur te zijn, maar er is vast iets beters te vinden dan Bonzo. Mijn hond krijgt ook gewoon een goedkoop merk voer, maar wordt bijna 12 en is werkelijk topfit.
Als je beiden niet wil doen zou ik een flinke stapel keukenrol en schoonmaakdoekjes kopen, want dan blijft het opruimen geblazen tot hij dood is.
Wij willen het eerst ook even aankijken en het echt niet altijd zo is geweest alleen laatste paar dagen
En omdat je soms gerommel hoort in zn maag denken we gewoon aan een griepje maar als het echt te lang aanhoud gaan we echt wel na de dierenarts ma waarom zou je na 2 dagen al na dierenarts gaan het is geen noodgeval dus gaan we zeker geen weekendtarief betalen