Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maaikevdk schreef:Ik zou een iets ruimer hoek doen waarbij een stuk helemaal winddicht is. Zo voorkom je dat de konijnen op de tocht zitten als de wind verkeerd staat.
Zelf een hok maken schijnt ook niet heel moeilijk te zijn. Als je om advies vraagt in een bouwmarkt die niet zo commercieel is, kom je denk ik op heel wat goede dingen uit. Zo werd ons geadviseerd om een soort plank te gebruiken die je in elkaar kan schuiven en waar het water goed vanaf loopt (ik ben niet zo goed in bouwkundige termen, had je misschien al gemerkt). Een dak er op met dakleer er over heen, gaas erbij voor een deurtje, en je bent klaar.
maylotje schreef:Die planken die in elkaar schuiven bedoel je daar van die schutting planken mee? Ik vind ze altijd lijken op groot kliklaminaat. Dakleer is inderdaad een goede, maar moet dat niet weer op een speciale manier bevestigd worden? of verwar ik het nu ergens mee?
Maaikevdk schreef:maylotje schreef:Die planken die in elkaar schuiven bedoel je daar van die schutting planken mee? Ik vind ze altijd lijken op groot kliklaminaat. Dakleer is inderdaad een goede, maar moet dat niet weer op een speciale manier bevestigd worden? of verwar ik het nu ergens mee?
Ja! Dat soort planken.
Dat zou ik echt niet weten, mijn vader denkt aan dat soort technische dingen